Значення хлібопекарської галузі в роботі усієї харчової промисловості важко
переоцінити, адже щорічний об'єм продукції вітчизняних хлібопекарень оцінюється
в $5 млрд. Левова частка виробництва належить великим хлібозаводам і
комбінатам, приватні підприємці, що мають невеликі хлібопекарні, займають лише
15-30% ринку хлібобулочних виробів. В той час, як в країнах Європи маленьких
хлібопекарень припадає на частку 70% від усього сегменту ринку, у нас, як
завжди, має місце зворотна ситуація. Саме тому зараз вигідно відкрити свою
пекарню.
Причини тому ясні: невелике підприємство не може витримати
жорсткої конкуренції з великим хлібозаводом, що випускає широкий асортимент
хлібобулочних виробів. Такий хлібозавод може дозволити собі мати в штаті
технологів, розробляючих незвичайні рецепти, пропонуючих дієтичну, національну
(лаваш, круассаны і так далі) і ексклюзивну (весільні короваї, святкові паски)
продукцію. Попри те, що ця продукція випускається в меншому об'ємі, ніж чорний
і білий хліб, загальний об'єм продажів дозволяє робити виробництво
рентабельним.
Останніми роками маркетологи відмічають зміни переваг наших
співвітчизників - вони все більше тяжіють до незвичайних виробів з оригінальним
оформленням і цікавим смаком. Попри те, що великі виробництва прагнуть
задовольняти потреби покупців, іноді це буває проблематично, оскільки вимагає
значної модернізації виробництва. В цьому випадку міні-пекарням доводиться
стикатися з меншими труднощами, тому у них також є певні переваги перед своїми
головними конкурентами. Для того, щоб
почати підприємницьку діяльність в цьому напрямі, початкуючому бізнесменові
необхідно продумати бізнес-план пекарні і майбутній асортимент хліба і
хлібобулочних виробів. Маркетинг і проблеми збуту. Підприємець повинен визначитися зі
своєю цільовою аудиторією і запропонувати їй таку продукцію, яка вигідно
виділить його на тлі інших виробників. Останніми роками покупці стали приділяти
підвищену увагу не лише якості хліба і хлібобулочних виробів, але і їх
відповідності принципам здорового харчування. Тому така продукція, як
діабетичні хлібці, фітнес-хліб, хліб із злаками або висівками, хліб з пророщених
зерен знайде свого споживача. Але випекти смачний і корисний хліб - це
півсправи. Важливо донести до покупця інформацію про свою продукцію,
представити її в найпривабливішому вигляді, тому бізнесменові треба продумати
свою рекламну компанію. За наявності достатнього початкового капіталу варто
якнайшвидше відкрити свій магазин - це істотно збільшить об'єми продукції, що
реалізовується. Якщо це неможливо, варто укласти угоди з великими торговими
центрами про постачання своєї продукції. Якщо вони не мають власного
виробництва, у них не буде причин для відмови. Більшість міні-пекарень
використовують саме цю технологію продажів для збуту зробленого ними хліба і
хлібобулочних виробів. Виробничі площі зазвичай складають 25-60 кв.м., але в цілому,
їх розміри залежать від комплектації устаткування. Персонал. Для роботи в міні-пекарні досить наявності в штаті
2-4 чоловік. Як правило, вони працюють змінами, і при збільшенні кількості змін
виникає необхідність в наймі нових співробітників. Вартість устаткування (машина тістомісилки, шафи
пікарно-жарильні, просіюватель, контейнери, металеві стелажі, росстойні шафи,
столи, форми) залежить від обсягів виробництва. Для успішної роботи
міні-пекарні досить придбати устаткування, продуктивність якого складає 250- 1500
кг за одну зміну. Це обійдеться його власникові в 150-400 тис. крб. мінімум.
Для того, щоб зменшити фінансове навантаження, можна скористатися послугами
лізингової компанії. Підключення до електромереж 150 кВт (якщо в цьому є
необхідність) складає близько 3,3 млн. крб. Але ця приблизна вартість, оскільки
в різних регіонах ціни на цю послугу можуть відрізнятися. Ціни на борошно - основна сировина при виробництві хліба і
хлібобулочних виробів - відрізняються в різних регіонах. Вартість житнього борошна
варіюється від 5,5 до 7 тис. крб./т., пшеничних від 8 до 10 тис. крб./т. Джерело доходу. Як правило, об'єм продукції, що випускається
однією міні-пекарнею, досягає 0,5-1 т./доб. Великі приватні пекарні роблять до
10-12 т./доб. Ціна за кілограм хліба варіюється від 30 до 70 рублів. Продукція
класу " преміум" і хлібобулочні вироби, виготовлені по унікальних
технологіях, коштують відчутно дорожче. Рентабельність міні-пекарні складає 25-60%. Термін окупності
виробництва - біля 2-х років. Інформація надана за
матеріалами сайту www.businesscircle.ru
Фото з сайту www.stevenlacey.net
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-