Попит на
піцу надзвичайно високий - це італійське блюдо у всі часи і в усіх країнах
користувалося небувалою популярністю. Древні аналоги піци були улюблені
римськими патриціями, це блюдо готували собі простолюдини, його ж подавали легіонерам.
Типовий європеєць за рік з'їдає 300 кг піци, 500 млн. піц за одну добу
продаються її виробниками у всьому світі. Практично будь-яке кафе має піцу у
своєму меню, дорогі ресторани також віддають належне цьому блюду, пропонуючи
своїм відвідувачам ексклюзивні варіанти. Щоб поїсти піцу, можна навіть не
покидати меж власної квартири - послуга "піца додому" отримала широке
поширення. Останнім
часом в нашій країні з'явилася безліч нових піцерій, проте заклади, що
спеціалізуються на приготуванні цього блюда, продовжують відкриватися, і у них
з'являються свої клієнти. Відкриття власної піцерії - дуже рентабельний бізнес,
тому завжди знаходитимуться підприємці, готові вкласти в нього свій капітал.
Проте безрозсудний розподіл грошових коштів може стати причиною низьких доходів
від цього бізнесу, тому продуманий бізнес-план піцерії є тією обов'язковою
складовою, яка сприятиме успішному розвитку підприємства. Передусім, бізнесмен
повинен визначитися з таким питанням: його піцерія буде стаціонарною або вона
надаватиме послуги з доставки піци? Остання форма підприємницької діяльності
зажадає менших інвестицій, тому ми детальніше розглянемо зразковий бізнес-план
стаціонарної піцерії. Вибір
приміщення - це надзвичайно важливий момент. Найбільш відповідними місцями для
відкриття піцерії є ділові райони міста. Тут сконцентрована безліч офісних
будівель, в яких працюють люди, що мають достатній доход, щоб дозволити собі
перекусити в кафе піцою. Піцерія також може бути розміщена у великому торговому
центрі - сюди люди приходять з наміром витратити гроші, тому не відмовлять собі
в задоволенні поласувати піцою. Є у цих варіантів і свої мінуси - висока
орендна плата. Якщо ця обставина стає перешкодою для відкриття піцерії, варто
придивитися до спальних районів - там оренда(чи купівля) приміщення для піцерії
зажадає менших фінансових витрат, а любителів піц там також виявиться
предостатньо. Асортимент
закладу визначається його власником, але при цьому в меню має бути присутніми
хоч би 12-15 сортів піци. Маркетологи вважають, що в літній період ряд позицій
можна безболісно скоротити, але з настанням холодів вони повинні знову
з'явитися в меню. І, звичайно, не піцою єдиною жива людина - необхідно
продумати рецепти легких закусок, десертів, закупити напої, соки. Багато
піцерій також пропонують своїм відвідувачам перші і другі блюда .
Устаткування
для виробництва піци зажадає найбільших витрат від власника піцерії. Для того,
щоб забезпечити безперебійну роботу підприємства, варто закупити надійне і
якісне устаткування, а воно дешевим не буває. Але ці витрати виправдають собі
надалі, оскільки виключать витрати на ремонт і, відповідно, збитки від
простоїв. Наявність хорошого устаткування можна використати в якості козиря в
ході рекламної компанії. Сировина. Ні
у кого не викликає сумнівів важливість придбання якісних і свіжих продуктів -
це запорука не лише здоров'я відвідувачів, але і процвітання фірми. Деякі
піцерії відносяться до цього питання дуже трепетно, замовляючи борошно виключно
з Італії. Але у будь-якому випадку необхідно наслідувати технологію
приготування цього блюда, надаючи гідний сервіс і не скачуючись на рівень кафе
категорії "фаст-фуд". Персонал. Як
відомо, у двох кухарів, що приготували блюдо по одному рецепту, вийдуть два
різні блюда. Як і у будь-якій іншій сфері, в кулінарії трохи хороших фахівців,
тому від того, чи зуміє власник закладу знайти і утримати такого кухаря, багато
в чому залежить успіх усього підприємства. Як
організувати доставку піци? Тут є багато різних підходів. Можна сформувати
клієнтську базу і працювати виключно на задоволення їх потреб. Можна постійно
розширювати своє виробництво. Проте в умовах великого міста необхідно пам'ятати
про те, що доставка займе деякий час, що не позначиться позитивним чином на
якості блюда. Площа
піцерії повинна складати приблизно 100-120 кв.м. (приміщення на 40 місць). Оренда
приміщення може коштувати приблизно 120-200 тис. крб. Сировина
зажадає витрат у розмірі 300-400 тис. крб.
Фонд оплати
праці (на 15 співробітників) - від 230 тис. крб.
Інші витрати
(транспортні, комунальні послуги і тому подібне) - від 100 тис. крб. Загальна
сума вкладень припускає витрати, приблизно рівні 5-6 млн. крб. Прибуток (без
урахування податків) досягає 200-450 тис. крб. в місяць. Рентабельність
може скласти близько 70%, але, як правило, вона обмежується 35-40%. Окупність
піцерії займає 12-16 міс. Інформація
надана за матеріалами сайту www.graphicshunt.com Фото з сайту www.graphicshunt.com
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-