У
таких великих містах, як Москва чи Санкт-Петербург готельний бізнес приносить
прибуток у будь-який час року, стабільність прибутку залежить від туристичного
сезону і від того, наскільки легко можна знайти інформацію про пропозиції вашої
компанії. Завдяки
Інтернету бронирование отелей набуло більш зручну форму, адже тепер можна швидко
знайти багато сайтів з бронювання готелів та зробити замовлення на одному з
них. А
готелі, в свою чергу, вигідно отримувати нових клієнтів цілодобово без вихідних
в автоматичному режимі.Справа
за малим - створити сайт з бронювання готелів, провести заходи щодо його
просування, а, щоб офіційно вести подібну діяльність необхідно зареєструвати
фірму і укласти договори з готелями. Фактично,
бронювання готелів через Інтернет - це самостійний бізнес, який швидко
окупається і приносить стабільний дохід. Що є доходом
компанії з бронювання готелю? Готелі
платять певний відсоток бронюючій фірмі за кожного постояльця. Прибуток
залежить від кількості клієнтів і від конкретних договірних умов з готелями. Чому вигідно шукати
клієнтів через Інтернет? Вже
давно відомо, що реклама в Інтернеті обходиться дешевше, ніж в ЗМІ або за
допомогою BTL-акцій. Якщо
створити спеціалізований сайт, то розміщену там інформацію при необхідності
можна легко змінювати, при цьому кожен відвідувач має можливість зателефонувати
за вказаним телефоном або в будь-який час зробити заявку, по якій швидко
підберуть підходящий варіант. Бронюючої
компанії не доводиться утримувати великий штат менеджерів, якщо на сайті є
докладна інформація по готелях і є форма on-line замовлень. Підводні камені Основна
проблема полягає в залученні відвідувачів на сайт, що викликано нестабільністю
штучних методів просування і залежно від алгоритмів пошукових систем. За
деякими оцінками завдяки пошукачам на подібний сайт приходить більше 80%
відвідувачів, і якщо після чергового оновлення бази пошукової системи, позиції
сайту впадуть, знизиться і кількість відвідувачів, відповідно, і обсяг замовлень. Основні
вимоги, яким повинен відповідати сайт бронювання готелів По-перше,
потенційні клієнти повинні легко знаходити сайт через пошукові системи і
каталоги. Отже,
його потрібно просувати для підвищення рейтингу за результатами видачі
пошукових систем на запити користувачів. Корисна
також реєстрація в тематичних каталогах, таких, як Яндекс.Каталог або DMOZ. По-друге,
сайт повинен мати добре продуману структуру і надавати корисну інформацію. Найважливішою частиною є
каталог готелів. Не
варто випускати з уваги, що клієнтам важливо довідатися про ціни, познайомитися
зі списком послуг та описом номерів, побачити фотографії. Привернути
увагу відвідувачів можна публікацією спецпропозицій, інформаційними банерами
про знижки та вигідні акції. Корисно
розмістити на сайті поради для мандрівників, цінні інформаційні матеріали в
допомогу туристові. Карта
із зазначенням розташування готелів стане наочним посібником, який допоможе
вибрати готель з самим зручним розташуванням. По-третє,
ресурс повинен бути зручним і зрозумілим для відвідувачів, щоб кожен міг легко
знайти потрібні відомості, провести порівняння готелів і швидко заповнити форму
замовлення. Основні етапи
створення сайту з бронювання готелів
Організація
бази готелів. Всі
готелі в каталозі діляться на дві групи. До
першої відносяться готелі, з якими укладаються вигідні договори. До другої - всі інші
готелі в місті, тому відвідувачам
сайту вони теж можуть бути цікаві, а у менеджера з обробки заявок з'явиться
привід запропонувати їм готель з першого списку. Природно,
доступ до інформації про наявність договорів повинен бути тільки у менеджера,
відвідувачам ж видається структурована інформація про готель. Створення
сайту, куди входять: розробка концепції, вибір доменного імені і хостингу,
визначення структури, вибір системи управління сайтом, дизайн, програмування,
наповнення інформацією. Просування
сайту в пошукових системах, заходи по якому повинні проводитися, починаючи з
етапу його створення і до тих пір, поки сайт буде займати стабільні позиції на
перших місцях видачі в пошукових системах і не реагувати на поновлення
пошукових баз і зміни алгоритмів. Оцінка
витрат на відкриття бізнесу, його окупності та очікуваного прибутку Стандартні
витрати: реєстрація
компанії - рекомендується ТОВ - 6000 рублів одноразово; оренда приміщення - близько
20000 в місяць; обладнання - близько 17000
одноразово; персонал
- на перших порах достатньо найняти одного менеджера з прийому заявок і
позаштатного бухгалтера - 40000 на місяць; створення сайту - близько
50000 одноразово; просування сайту - близько
25000 в місяць. Прогнозований
прибуток: у середньому до 50 тисяч рублів на місяць з одного готелю (як
правило, це готелі категорії 3 і 4 зірки), що може скласти близько 300 - 500
тисяч в місяць, в залежності від умов договорів та успіху кампанії з просування
сайту. Терміни
окупності: з урахуванням податків, а також непередбачених витрат, цей термін
складе 12 - 18 місяців. Одна
з причин стільки короткого періоду - низькі витрати на рекламу. Важливе зауваження Роботи
зі створення та просування сайту краще починати до реєстрації фірми та набору
персоналу. Справа
в тому, що фірму можна відкрити за тиждень, але практика показує, що реальні
терміни більше. Потрібно
скласти бізнес-план, підготувати Статут, вибрати офіс і провести процедуру
реєстрації. Всі ці
турботи можуть затягнутися на період від місяця до півроку. Навіщо ж упускати цей час? Набагато
вигідніше, якщо при відкритті фірми сайт вже буде створений і займає певні
позиції в пошукових системах. Тому
клієнти легко його знайдуть, і телефон компанії не буде мовчати. Крім
того, в період розробки сайту немає необхідності в оренді офісу, не треба
платити зарплату персоналу, не треба відраховувати податки і здавати звітність. А
найважливіше, що коли фірма буде відкрита, то завдяки сайту відразу почнеться
робота. Менеджеру
не доведеться платити за безцільне просиджування біля телефону, а бухгалтеру за
здачу порожній звітності. Крім
того, представники готелів оцінять, що нова фірма регулярно направляє клієнтів,
тому можна домогтися найбільш вигідних для себе умов по договорах.

|