Автолюбителі або початківці бізнесмени замислюються над досить прибутковою бізнес-ідеєю, яка реалізована в кожному місті та селі. Що ж це за ідея і як її реалізувати щоб заробити по максимуму і не прогоріти. Відкриття свого бізнесу з продажу автозапчастин, так саме автозапчастини, тому що автомобілі є в будь-якому куточку землі і як відомо ламаються вони не рідко! Магазин з продажу автозапчастин, який більше орієнтований саме на іномарки, має певні відмінності від ряду інших торгових точок. Господар такого бізнесу повинен сам професійно знати автомобілі з технічного боку, так як весь товар, який він продає в роздріб, або дрібним оптом, може впливати на безпеку автотранспорту. Чи не дивлячись на те, що велика відповідальність лежить на фірмах-виробниках, бізнес з продажу автозапчастин може принести серйозні проблеми і його власнику. Як відкрити свій бізнес з продажу автозапчастин? Щоб продаж автозапчастин мав попит, товар обов'язково повинен бути затребуваним. Дана аксіома відноситься до продажу вузлів і деталей для автомобілів. Про це свідчить щорічне 10-15 відсоткове зростання продажу ємностей на ринку. Багато експертів просто впевнені в тому, що буквально через декілька років, не дивлячись, на зростання валюти, реалізовуватимуть автозапчастини на суму в розмірі 65 млрд. дол.
Бізнес з продажу автозапчастин являє собою динамічно розвиваючий сегмент в економіці, де можна з упевненістю прогнозувати відкриття безлічі нових магазинів. Якщо розглядати з боку макроекономічних показників, то власний магазин з продажу автозапчастин цілком можна вважати прибутковим починанням.
Продаж автозапчастин: спеціалізація і маркетинг
Багато експертів і продавці радять все ж відкривати магазин з продажу автозапчастин зі спеціалізацією. Не варто змішувати запчастини від іномарок і ВАЗа, оскільки це зовсім різні бізнеси.
Досвідчені маркетологи більше прагнуть до диверсифікації, вважаючи, що роздріб повинен охопити близько 70-80 відсотків обороту, де все інше 20-30 відсотків потрібно «зав'язати» безпосередньо на дрібнооптові договори.
Бізнесмен, який вирішив відкрити свій бізнес з продажу автозапчастин, обов'язково повинен вибудувати чітку концепцію продажів, визначившись з типом автомобілів, для яких він планує реалізовувати запчастини, а також з колом своїх потенційних клієнтів.
Продаж автозапчастин: практичні поради
Початківець бізнесмен, який хоче відкрити свій бізнес автозапчастин, неодмінно зіткнеться з труднощами підбору спеціального коду, який необхідний для кожної запчастини окремого типу марки машини. Якщо говорити про бувалих продавцях, то для них дана проблема не актуальна, а ось початківцям маркетологам все ж доведеться трохи «попотіти» за каталогами, вартість яких досить не дешева.
Тим не менше, кожен окремий магазин з продажу автозапчастин має свій асортимент товарів, і не існує єдиного універсально асортименту, оскільки в кожній місцевості є своя статистика. У кожному разі, бізнес з продажу автозапчастин можна почати з продажу витратних матеріалів, таких як: лампочки, фільтри, свічки, масла, гальмівні колодки і автохімія.
На думку багатьох директорів магазинів автозапчастин, топовими товарами є:
• Свічки запалювання (40% місткості ринку);
• Масляні фільтри (20-30%);
• Масло (35%);
• Гальмівні диски (10%).
Для невеликих міст, де населення складає близько 500 тисяч чоловік найкраще робити основний упор саме на запчастинах до машин з цінником близько 500-700 тис. руб. У зв'язку з цим, вибір товару повинен бути відповідним.
Так як асортимент запчастин має певну відмінність у регіонах, будуть також відрізнятися стартові умови, які необхідно враховувати при відкритті торгової точки. Для одного підприємця, який бажає відкрити свій бізнес в престижному центрі, знадобиться мільйон рублів, а для іншого, який побажає відкрити свій магазин у спальному районі, достатньо буде вкласти в бізнес 600 тис.руб.
Для тих, хто не знає, як відкрити свій бізнес автозапчастини, стане корисною інформація, наведена в даній статті.
 
|