Благополуччя
готельного бізнесу багато в чому залежить від персоналу. Його
потрібно набрати, навчити і постійно «тримати в тонусі». Причому
малими силами можна обійтися тільки в дешевих готелях. У
готелях бізнес-класу (3 зірки) персоналу має бути стільки ж, скільки номерів у
готелі. А
в 4-5-зіркових готелях штат персоналу чисельно перевершує кількість номерів. -
На жаль, на сьогоднішній день кваліфікованих кадрів бракує, - говорить
Олександр Жуков. -
Це пов'язано з тим, що найчастіше працівник малого готелю поєднані в декількох
особах: він повинен уміти виконувати роботу як адміністратора, так і покоївки,
знати іноземну мову. А
навчальних закладів, що готують кадри конкретно для роботи в міні-готелях,
немає. Ще
одна серйозна проблема малих готелів - значні змінні витрати на утримання
невеликого номерного фонду. Але бронирование отелей, допоможе позбутись цієї проблеми. Постояльці
в них змінюються часто, і так само часто доводиться міняти білизну, проводити
генеральне прибирання номера. Вирішення
цієї проблеми - в об'єднанні кількох готелів в мережі або асоціації. Це
дозволяє спільно закуповувати за оптовими цінами чистячі засоби та інші
витратні матеріали. Крім
того, можна замовляти зі знижками виготовлення рекламної продукції, економити
на спільному навчанні та підвищенні кваліфікації персоналу. У
Санкт-Петербурзі малі готелі так і вчинили: об'єдналися в асоціацію. У
Москві ж реального руху власників готелів назустріч один одному поки немає. Готельний
бізнес дуже залежний від сезонності. У
розпал літа місць в московських готелях не вистачає, в інші місяці вони
недобирають клієнтів. Середнє
завантаження всіх столичних готелів в 2003 році склала 70%. Великим
готелям у «мертвий сезон» доводиться позбавлятися від зайвого персоналу,
скорочувати обсяги закупівель продукції для ресторанів та обслуговування
номерного фонду. Малі
готелі залежать від сезонності менше, і це їх велика перевага. -
Показник річного завантаження у малих готелів в Москві вище, ніж у великих, -
підтверджує Ірина Тамбовська з готелю «Акварель». Гостріше
проблема міжсезоння для південних приморських готелів. Тут
підприємцям доводиться шукати різні способи її вирішення. -
У нас в Єйську є прекрасний санаторій з лікувальними грязями, - розповідає
власник бази відпочинку «Лиман» Анатолій Домніков. - Там є послуга - лікування
за курсівками. Тому
ми плануємо зробити так: запропонувати хворим жити у нас, а на процедури ходити
в санаторій. Якщо
мені вдасться розкрутити цей напрямок, то я зможу набирати постояльців не
тільки в літній період. Як
спосіб залучення клієнтів в міжсезоння великі готелі активно використовують
надання знижок на проживання. Малим
готелям, мають невелику кількість номерів, це не дуже вигідно. Тим не менш, знижки практикують
і вони. Інформація надана за матеріалами сайту
www.finanalis.ru Фото з сайту
www.regionstroy.com.ua
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-