Щоб увійти в цей
креативний і унікальний бізнес, можуть знадобитися різні інвестиції: починаючи
від 10 тисяч, закінчуючи 10 мільйонами, все залежить від обраного місця на
ринку безкаркасних меблів, яке ви плануєте зайняти і від ваших планів, сьогодні,
ми поговоримо про виробництво безкаркасних меблів і її реалізації. Мова піде про «кріслах мішках», які являють собою
зшитий мішок з меблевої тканини з сипучим наповнювачем, який заповнює крісло
зсередини. Даний вид меблів досить компактний, він легко переміщається і дає
можливість періодично міняти дизайн інтер'єру. Бізнес на безкаркасних меблях На сьогоднішній день рентабельність бізнесу, становить близько 40 % на
території країни і у регіонах. Щоб
почати виробництво безкаркасних меблів в мегаполісі, необхідно мати початковий
капітал приблизно 20 тисяч $. Цільова
аудиторія та особливості реклами Найкраща реклама
- це інтернет, загальні та тематичні рекламні видання, тематичні виставки
меблів (аксесуари). Основний споживач на якого орієнтуються виробники
безкаркасних меблів, це молода людина з середнім доходом, активний користувач
інтернету, модний. Так само клієнтами крісел-мішків, є молоді сім'ї, які мають
дітей або поки ще бездітні. Починаючи бізнес
з виготовлення безкаркасних меблів, необхідно продумати колекцію, лінійку,
асортимент і періодично додавати в власний каталог нові «фішки». Так само
потрібно подбати про наявність інтер'єрного фотографа, оскільки досить часто
безкаркасні крісла купуються імпульсивно. Людина бачить красиву фотографію і
якщо йому сподобалася новинка, купує її. Інший варіант реклами, полягає в
поданні крісел у вигляді студійної мебелі на місцевому ТБ. Багато глядачів
будуть бачити вашу новинку, яка в кінцевому підсумку їм «примелькається» - це
стане найкращим рекламним ходом. Шиємо самостійно
або орендуємо пошивний цех Початківцям
підприємцям цілком вистачить швейної машинки і своєї квартири для пошиття
мішків - крісел, в цьому випадку цех не потрібен. Але як тільки почнуть
надходити замовлення, доведеться пошиття чохлів виносити на аутсорсинг, тобто
давати замовлення стороннім швеям. Але тут є мінуси - багато підприємців
незадоволені завищеною ціною на послуги сторонньої сили. У такій ситуації, є
сенс подумати про відкриття свого виробництва, проте перед створенням власного
цеху, необхідно мати постійний потік замовлень, щоб бізнес по виготовленні
безкаркасних меблів приносив дохід. До того ж швачок можна відібрати самостійно
і постійно контролювати якості пошиття. Тканини і наповнювач для безкаркасних
меблів використовується точно такий же, як і для звичайних крісел і диванів,
тому у швачок проблем з пошиттям не виникне і їх не потрібно перенавчати для
того, щоб оволодіти новими технологіями. Для того щоб виробництво безкаркасних меблів і її реалізація завжди мали успіх,
необхідна якісна реклама, тому потрібно продукцію просувати через інтернет, так
само бажано використовувати контекстну рекламу, проводити розіграші призів та
конкурси, а так само рекламувати крісла-мішки в соціальних мережах. Інформація надана за матеріалами сайту www.bbcont.ru Фото з сайту www.prorab.ua