Бізнес по виробництву незамерзаючої рідини не втрачає своєї актуальності вже багато років, і залишатиметься таким до тих пір, поки люди використовують автомобілі в якості засобу пересування, то є ще дуже і дуже довго.
Безумовно, в літній час ви можете очистити скла свого автомобіля простою водою, але коли вдаряють зимові морози, вода, в якості омивача скла, виявляється безсила. У таких ситуаціях водії і набувають незамерзаючу рідину, що приводить в порядок скла і попереджтиме повторна поява полою.
За величезному різноманітності марок незамерзаючої рідини, представлених на ринку, ви можете здогадатися, що конкуренція там панує воістину велика. Але треба врахувати той факт, що автомобільний ринок нашої країни знаходиться в стадії постійного зростання, тому доклавши певних зусиль, ви цілком можете зайняти на ньому свою нішу.
Технологія виробництва незамерзаючої рідини
Виробництво «незамерзайки» процес нескладний. Наявність диплома хіміка при цьому не є обов'язковою вимогою. Для отримання незамерзаючої рідини потрібно провести особливі хімічні реакції з ізопропиловим спиртом, завдяки чому виходять чисті спиртові розчини. У дані розчини додається очищена вода, ароматизатори та інші добавки. У підсумку, ми отримуємо рідину, здатну не замерзати при температурі до - 300 С.
Організація бізнесу
Бізнес по виробництву незамерзаючої рідини починається з виконання ряду юридичних дій. Перш за все, ви повинні зареєструвати організацію. Ми настійно рекомендуємо вам, з усього переліку організаційно-правових форм вибрати саме Товариство з обмеженою відповідальністю - «ТОВ», оскільки обсяги вашого виробництва будуть досить великі. Ліцензія на такий вид діяльності як виробництво і продаж незамерзаючої рідини не потрібно.
Перед безпосередньою організацією виробництва, необхідно здійснити маркетингові дослідження, в рамках яких провести як мінімум, аналіз ринку, конкурентний аналіз, і на основі отриманих результатів - SWOT аналіз (Аналіз сильних і слабких сторін, можливостей та загроз).
Ви також повинні намітити точки збуту, розрахувати обсяг першого випуску «незамерзайки» і встановити ціну за одиницю продукції. Кінцева вартість продукції на виході являє собою собівартість плюс дохід, який виробник бажає отримати за кожну реалізовану одиницю. Діапазон цін на незамерзаючу рідину в нашій країні становить від 50 до 1300 рублів за 1 одиницю, ємністю в 5 л. Майте на увазі, що вартість якісного склоомивача становить від 600 рублів.
Вибір цеху для виробництва склоомивача
Для оптимального виробничого цеху потрібна певна площа. Устаткування для виробництва незамерзаючої рідини займає лише 10 кв.м. Але вам також знадобляться підсобні приміщення та склади для зберігання товару, що підлягає відвантаженню. Враховуючи також можливе нарощування обсягів виробництва в майбутньому і установку додаткового обладнання, ми радимо вам, знайти приміщення розміром 350-500 кв.м.
Законодавство привласнює виробничим цехах такого роду третій категорію пожежної безпеки, що зобов'язує вас до обов'язкової наявності вогнегасників, ящиків з піском і пожежних щитів. Наявність сигналізації не є обов'язковою умовою, але щоб бути більш спокійним, краще її встановіть. Крім основного обладнання для виробництва незамерзаючої рідини, вам доведеться купити витяжки над установками і рукомийниками, щоб виконати норми санітарно-епідеміологічної станції. Організувати виробництво незамерзаючої рідини і, при цьому, зробити його безвідходним, підготує вас до перевірок з боку організацій, що здійснюють екологічний контроль.
Організована система збуту
Збут готової продукції являє собою завершальний етап виробничого процесу. Він безпосередньо впливає на ваш прибуток. Основні точки збуту розташовуються на автомобільних ринках, магазинах автозапчастин та автохімії, автозаправках, які повсюдно поширені в будь-яких частинах міста. Ваша мета - укласти з ними договори про співпрацю, поставляючи їм для продажу, вироблений вами стеклоомиватель. Як бачите, організувати виробництво незамерзаючої рідини - це лише половина успіху, необхідно зуміти закрити ваші виробничі обсяги укладених договорів, що дозволить вам прогнозувати майбутній прибуток і уникнути залишків готової продукції на складах.
Виробники з досвідом ніколи не упускають можливості обговорити з магазинами, що продають їх продукцію, можливість, щоб їх товар був виставлений на найвидніших місцях, і відразу ж привертав увагу покупців.
В якості додаткової бізнес-ідеї для підвищення продажів, пропонуємо вам, розглянути установку вендінгових апаратів, що розливають «незамерзайку». Дані апарати розливають стеклоомиватель в кількості відповідному внесеної в апарат сумі. Подібні апарати найкраще розміщувати на АЗС і на парковках торгових центрах.
Налагоджений і безперебійний збут безпосередньо залежить від правильно вибудуваної маркетингової стратегії по просуванню товару. Продумайте, як прорекламувати вашу продукцію, адже саме реклама в наші дні сприяє набуттю товарів покупцями. При розробці заходів, включайте в їх перелік проведення рекламних компаній та акцій. Якщо на самому початку вашого бізнесу ви не розпорядженні достатню бюджетом на рекламу, то використовуйте хоча б не вимагає великих витрат «партизанський» маркетинг.
Придбання франшизи
Бувають ситуації, коли у вас є бізнес-ідея, написаний бізнес-план, детально прораховані витрати і потенційні доходи, але постійно гризуть сумніви, а раптом не вийде, тим більше, що ми живемо в економічно нестабільний час, коли малому бізнесу доводиться важкувато. У таких випадках, ми радимо вам, придбати франшизу у вже розкрученого і відомого бренду. Позитивні моменти тут наступні:
1) Ви використовуєте всім відоме найменування фірми-виробника;
2) Проходьте в цій фірмі навчання;
3) Отримуєте постійну технічну підтримку;
4) Чи маєте можливість суміщення своїх стратегій розвитку зі стратегічними планами фірми;
5) Здійснюєте своє виробництво на якісному і перевіреному обладнанні з докладними інструкціями;
Робота по франшизі увазі здійснення діяльності в рамках суворої корпоративної системи. Дана система розроблялася і відладжувалася роками, зазнаючи успіхи і поразки, і в підсумку вивела формулу уникнення невдач і провалів, і виключення їх повторення в майбутньому. Тому, купуючи франшизу, ви отримуєте величезний досвід з успішного ведення бізнесу.
Літній час
Якщо ви думаєте, що виробництво і продаж незамерзаючої рідини - це сезонний бізнес, який працює в холоди і простоює в літній час, то це не так. Влітку, «незамерзайка» використовується в якості омивача скла і фар. Він проводиться з очищеної води і невеликої, порівняно з незамерзаючої рідиною, кількості спирту. Собівартість виробництва річного склоомивача значно нижче зимового. Ми радимо вам звернути увагу на цю бізнес-ідею, так як дана підприємницька діяльність здатна приносити прибуток цілий рік.
|