Вже давно відомо, що ринок харчування - один з найвигідніших. Одним з різновидів такого бізнесу є відкриття кондитерської. У нашій культурі вітається чаювання, що сприятливо для цієї сфери бізнесу: печиво, тістечка, торти, рулети та цукерки - все красується на столах у свята і в будні.
Одна складність: як відкрити кондитерську, інша: як зробити так, щоб вона приносила прибуток і склала конкуренцію найближчим магазинам.
Щоб відкрити кондитерську, варто передбачити кілька важливих моментів, таких як місце розташування магазину, асортимент, рекламу і т.п.
На питання: як відкрити кондитерську, пропонуємо переглянути бізнес-план кондитерської. У бізнес-плані представлено все, що потрібно, щоб відкрити кондитерську, описані труднощі, з якими доведеться зіткнутися і шляхи їх вирішення.
1 Місце. Головна умова для вибору місця - висока прохідність покупців. Відкривати кондитерську відокремлено не варто, нехай вона буде в рамках торгового центру або поряд з ним, або поруч з продуктовими магазинами / ринками.
2. Приміщення. Близько 25 квадратних метрів. Відкриваючи кондитерську, пам'ятайте, якщо мова йде про кондитерської, а не про міні-кіоску, то приміщення не повинно бути маленьким. Експерти встановили, що покупець охочіше заходить в приємний і просторий магазин, ніж в маленьку кімнатку, де товпиться народ. Головне в приміщенні: воно має бути світлим і затишним, а продавці - акуратними і привітними.
3. Щоб відкрити кондитерський магазин, знадобиться обладнання. Основним обладнанням будуть стелажі і вітрини. Якщо у продажу будуть торти і тістечка, знадобляться холодильники. Можна поставити обладнання для супутніх товарів: для кави, напоїв або морозива.
4. Асортимент кондитерської. Бізнес-план цукерні не врахує остаточний асортимент та його й не буде. Для вдалого вибору асортименту варто вивчити асортимент найближчих конкурентів. Для того, щоб визначити основний товар, знадобиться час, попит покупців дуже чітко визначить коло кондитерських виробів, які ви будете закуповувати регулярно. Також варто періодично замовляти нові, невипробувані товари.
5. Облік товару. Вести облік не так просто, як може здатися на перший погляд: одні товари йдуть поштучно, інші - по вазі (грами або кілограми). Вести облік можна, як вручну - на блокноті, так і через спеціальні програми. Звіряти товар краще особисто, а також перевіряти терміни придатності товару.
6. Постачальники продукції. Тут проблем не буде. У кожному місті є кондитерських цеху, готові просувати свою продукцію. Також досить багато постачальників печива, пряників і цукерок. Можна спробувати замовляти товар з інших міст, якщо це щось дуже смачне і аналогів немає. Робота з постачальниками проходить за договором, де чітко обумовлюються асортимент терміни поставки.
7. Персонал. Персонал на таку роботу потрібно не висококваліфікований. Однак пам'ятайте, що головні вимоги - акуратність і привітність. Акуратність стосується зовнішнього вигляду, фінансів. Працівника знадобиться два за графіком роботи 2/2.
8. Реєстрація бізнесу. Відкрити кондитерський магазин з точки зору отримання спеціальних документів - не складе труднощів. Отримання спеціальних ліцензій такий вид бізнесу не передбачає. Реєструватися можна, як індивідуальному підприємцеві. Єдина вимога до магазину: відповідність нормам пожежної інспекції та СЕС.
9. Реклама. Бізнес-план кондитерської повинен детально розкривати цей пункт, щоб з самих перших днів відкриття кондитерської не було простоїв. Кондитерський магазин новий, про нього ще нікому невідомо і для більшого потоку клієнтів варто зайнятися рекламою заздалегідь або відразу після відкриття. Потенційні покупці - люди, котрі бувають поруч з кондитерською щодня або через день, тобто живуть і працюють поруч. Можна роздавати листівки, в яких передбачена невелика знижка по пред'явленню листівки, встановіть яскравий банер поруч з відкрилася кондитерської. І не забудьте, про цікаву вивіску і відповідне «апетитне» назва для кондитерської.
Ми розглянули один з варіантів, як відкрити кондитерську. Дуже сподіваємося, що інформація була для вас корисною.
 
|