Ремонт і обслуговування оргтехніки - це відмінна ідея, особливо для тих, хто може займатися цим самостійно. В іншому випадку доведеться наймати фахівців. Але щоб бізнес-ідея стала успішною, вам потрібно серйозно зайнятися дослідженням ринку і конкуренції в своєму місті, а іноді й довколишніх населених пунктах. Адже часто, можливості знайти хорошого фахівця в маленьких містах немає, буває, що вартість їх роботи значно завищена.
Ремонт і обслуговування оргтехніки: аналіз ринку
Ознайомтеся і з компаніями, які займаються обслуговуванням оргтехніки та її ремонтом, і з пропозиціями тих, хто її продає. Деякі магазини займаються і обслуговуванням своїх покупців або їх працівники можуть надавати таку послугу, для них це спосіб підзаробити. Ознайомтеся і з їх цінами на такі послуги. Там, де конкуренція невелика вартість може бути значно завищена. Запропонуйте більш прийнятну ціну і швидко вирвіться в лідери.
Ремонтом займаються або в своєму приміщенні, або відвідуючи клієнта. Багато об'єднують обидві можливості. Адже ваші клієнти, це і звичайний споживач, і представники малого та середнього бізнесу. Наприклад, служби таксі, агентства нерухомості, рекламні та охоронні агентства і т.д. А великі підприємства або банківські установи, швидше за все, мають свої служби, які займаються їх обслуговуванням. Компанії невеликі, можуть стати вашим клієнтом, навіть якщо у них є власний майстер. Адже тут йому не доведеться виділяти ще одну ставку, він платить тільки за надану послугу, цю ідею слід до споживача донести. Зрозуміло, що їм потрібна людина, яка займеться обслуговуванням оргтехніки, її налаштуванням і ремонтом на місці.
Ті, хто працює в цій сфері, як правило, вже мають корисні знайомства і людей, які є фахівцями в своїй сфері. З ними так само варто проконсультуватися, а іноді й залучити до роботи у своїй компанії.
Реєстрація
Реєструють такі фірми, як ІП або як ТОВ. Якщо засновниками стають кілька людей, вибирають останній варіант. А ось найкращим вибором системи оподаткування буде спрощена, доходи-видатки, її ставка становить сьогодні 15%. Зібравши всі документи і отримавши реєстрацію, слід всерйоз взятися за рекламу і просування.
Ремонт і обслуговування оргтехніки: просування своїх послуг
Звичайно, чим ширше сектор послуг, що надаються, тим краще піде справа. Якщо ви пропонуєте ремонт комп'ютерів, непогано мати можливість тут же, скажімо, встановити нові програми або спеціаліста, який може зайнятися адмініструванням. Можливо, слід підключити до справи ще кількох фахівців. Наприклад, програміста і т.д. Головне, щоб ваші клієнти могли отримати всі необхідні їм послуги. Наймати на кожен вид робіт різні компанії і займатися їх пошуком не завжди зручно. А ваше завдання, не тільки якісно виконати замовлення, але і забезпечити зручність клієнта. Так він стане постійним замовником.
Розробіть свій прайс-лист.
Тут надана інформація про вартість послуг та їх перелік. Склавши супровідний лист, розсилайте його потенційним клієнтам. Якщо в магазинах, які продають техніку, своїх майстрів немає, вони так само можуть просувати ваші послуги. Ремонт оргтехніки, послуга необхідна їх клієнтам. Це може бути партнерська програма, якщо в такої можливості вони не зацікавлені, то від розміщення ваших рекламних матеріалів напевно не відмовляться. Так само ваші сьогоднішні клієнти можуть порекомендувати вас своїм. Наприклад, партнерська програма з охоронними агентствами принесе відмінний результат, обміркуйте і такі можливості. Не нехтуйте ніякими способами власної реклами. Давайте оголошення в газети і в інтернеті, можна створити свій сайт і т.д.
Будьте готові до того, що деякі, ознайомившись з вашою пропозицією, чи не повернутися відразу. Вони оцінять ринок, якщо співвідношення ціна / якість у вас вигідніше, ніж у конкурентів, це ваш клієнт. Так що не шкодуйте часу на подання власної компанії і бізнес-ідея, відкрити компанію спеціалізується на наданні послуг з ремонту техніки, себе повністю виправдає.
 
|