Сьогодні звичайна реклама нікого не дивує, тому завдання у рекламників ускладнюється і доводиться вдаватися до нестандартних рішень: креативній рекламі і вірусному маркетингу.
Щоб визначити нестандартний варіант, необхідно виділити ті речі, які саме за допомогою реклами були перетворені в норму життя. Отже, ідеї креативної реклами в справі:
1. Вживання свіжовичавленого апельсинового соку. Звичка з ранку випити склянку апельсинового соку була введена ще на початку 20 століття, коли американські фермери зважилися збільшити продажі цитрусів за допомогою рекламіста Альберта Ласкера. Він одразу вирішив, що в рекламі необхідно розхвалювати корисні властивості даного продукту, особливо якщо брати його з ранку. Ласкер рекламував не тільки свіжовичавлені соки, а й готові упаковки і домашні фреші, які також збільшували продажу фруктів. Яскрава сонячна реклама не могла не привернути увагу американців, тому в їх звичку ввійшло вживання апельсинового соку з ранку.
2. Вживання в їжу готових продуктів і напівфабрикатів. Вперше готові продукти з'явилися під час першої світової війни, а після її закінчення виробники вирішили нагодувати ними весь світ. Для поширення даної продукції була придумана креативна реклама, яка підстьобувала домогосподарок їх купувати, оскільки на упаковці писали довгі рецепти, які свідчили, що куплений напівфабрикат - це сирий продукт і від майстерності господині буде залежати його приготування. Хоча раніше вважалося, що готові продукти - це доля ледачих і безруких. Таким чином, напівфабрикати і готові продукти увійшли в кожну кухню і сьогодні швидко-супчик нікого не дивує.
3. Чистка зубів 2 рази на день. Про те, що потрібно чистити зуби знали ще древні шумери. Це сприяло профілактиці карієсу та інших захворювань порожнини рота. Але такої мотивації явно не вистачало для інтенсивних продажів, як зубних паст, так і зубних щіток. Щоб виправити подібну ситуацію вдалися до креативній рекламі Клода Хопкінса, який один з перших переконав людей чистити зуби два рази на день, розробляючи рекламу для виробника Pepsodent. Він пішов шляхом переконань, що подібний підхід до ротової порожнини зробить ваші зуби білосніжними і здоровими, адже недарма в кожній рекламі зубних паст або щіток демонструється білосніжна посмішка з ідеально рівними зубами. Таким чином, подібна реклама навіяла, що краса залежить від кількості чисток зубів і для привабливою посмішки слід чистити зуби 2 рази на день.
4. Слідом за звичкою чистити зуби два рази на день прийшла звичка дбати про свіжість свого подиху. Вперше креативна реклама ополаскивателей для рота з'явилася в США ще в 1920 році, яка свідчила, що нехороший запах з рота може стати причиною багатьох неприємностей. Особливо яскраво цей момент реклама вселяла дівчатам, спеціально для яких була придумана реклама, де неприємний запах з рота заважав їй влаштувати своє особисте життя. Сьогодні на проблемі несвіжого дихання вибудувана ціла індустрія: виробництво жувальних гумок, різні освіжувачі, ополіскувачі для рота і зубні пасти.
5. Дарувати листівки стало модно, причому для цього не обов'язково шукати привід. Саме такий підхід використовували для просування продукції в компанії Hallmark. Особливим креативом віяло від слогана, який свідчив, що Hallmark існує для того, якщо вам необхідно подарувати найкраще. Таким чином, листівка перетворювалася в самостійний подарунок, який потрібно було ретельно вибрати.
6. Раніше фарбувати волосся було верхом непристойності. В США в 50-х роках минулого сторіччя це прощалося тільки актрисам і співачкам, які тим самим створювали свій неповторний образ. Але перелом настав у 1957 році, коли компанія Clairol придумала креативну рекламу, згідно з якою фарбування волосся була чимось буденним, чому не гребують користуватися пристойні пані та турботливі матері. Текст реклами свідчив, що Clairol пропонує натуральні фарби, які тільки підкреслять красу вашого волосся. І жінки всього світу повірили цьому, що помітно і по сей день.
7. Для просування сигарет тютюновий магнат Дж. Дьюк придумав, що вони є атрибутом сучасного життя і куріння на ходу - це норма сучасності. Ще в 19 столітті було прийнято курити тільки сигари і тільки в хорошій компанії. Новий винахід у вигляді сигарет дозволило їм швидко поширитися в масах завдяки невеликій ціні, а з поява сірників в США куріння на вулиці та на ходу перетворилося на норму.
8. Вірити в Санта-Клауса нас змусила реклама кока-коли, які для просування свого продукту звернулися до образу казкового персонажа з білою бородою і в червоному кожусі ще на початку 30-х років минулого сторіччя. Креативна реклама показувала Санта-Клауса в оточенні ельфів з пляшкою кока-коли, проїжджаючого по святковому місту на своїй оленячої упряжці і залазить в камінні труби, щоб залишити подарунки. Таким чином, Санта-Клаус став невід'ємним атрибутом новорічної реклами продукції кока-коли.
Получите 90 000 сайтов-бизнесов "под ключ" с заработком от 20 000 рублей ежедневно

|