У даній статті ми
поговоримо про те, яким чином можна збільшити прибутковість власного магазина,
використовуючи різні маркетингові прийоми та рішення. У
більшості випадків підприємці, у яких є кілька магазинів (торгових точок) в
різних районах міста, що торгують однаковими видами товару, формують їх
асортимент централізовано, не виходячи з конкретних умов району. Ця
помилка може коштувати підприємцю додаткових відсотків прибутку. Як же уникнути цієї помилки? Відповідь
очевидна - цікавтеся життям та потребами кожної торгової точки. Наприклад,
Ви торгуєте побутовою технікою, і по сусідству з Вашим магазином знаходиться
аналогічний магазин. Встановлюючи
ціну на товари централізовано, однакову у всіх торгових точках на один і той же
товар, Ви ризикуєте втратити добру частину своїх клієнтів, якщо ціна на такий
же товар в сусідньому магазині нижче. Покупець
просто купить необхідний йому товар у конкурента.
Слідкуйте
за асортиментом і цінами конкурента - якщо у нього ціна нижче, понизьте ціну ще
небагато, якщо якогось товару у конкурента в даний момент немає в наявності -
можна сміливо підняти ціну на цей товар. Визначтеся
з часом роботи магазина - дуже часто люди, що працюють, наприклад, до 19.00 не
встигають купити необхідні їм товари через те, що магазини вже зачинені. Збільште
час роботи магазину на годину-другу - і Ви отримаєте додаткових клієнтів. Адже сусідні магазини вже зачинені! Слідкуйте
за викладкою товару на вітринах і торгових рядах - буде дуже непогано, якщо
користується підвищеним попитом товар буде лежати на вітрині на самому видному
місці. Це
дозволить залучити додаткових клієнтів з вулиці і не дозволить їм розгубитися в
самому магазині.
Постійно
підтримуйте різноманіття асортименту, особливо в періоди, коли товари
конкурентів затримуються на складі - це сприятливо відіб'ється на іміджі Вашого
магазину. Сам
асортимент теж варто формувати окремо для кожного магазина. Адже
не секрет, що в одному магазині праски, наприклад, продаються на ура, а в іншій
торговельній точці продажу прасок залишають бажати кращого. Вихід
один - щомісяця стежити за продажами і не завозити зайвого на склад магазину. Дотримуючись
цих нехитрих правил, Ви зможете підвищити прибутковість кожної торгової точки
на 20-60% в залежності від місця розташування і типу продаваних товарів. Інформація надана за матеріалами сайту
www.koshelyok.ru Фото з сайту
www.moneyball.info
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-