З кожним днем все більше маленьких компаній відкривають свій бізнес в сфері пропонованих послуг друкованої кольорової поліграфії, але в цій сфері конкуренція постійно зростає, тому розвивати бізнес на виробництві рекламних буклетів, листівок можливе лише на рівні малого підприємства, актуальним ставати питання: Як відкрити друкарню з нуля? Головною метою такого бізнесу є задоволення на вищому рівні потреб покупця в сфері поліграфії, застосовуючи поліграфічне сучасне обладнання.
Сучасний поліграфічний бізнес
Мале підприємство, на відміну від великої поліграфічної фірми, спеціалізується на друку бланків, рекламної та іншої друкованої продукції в невеликих кількостях для підприємств середнього і малого бізнесу.
Зараз сучасний поліграфічний бізнес представлений малими підприємствами. Найчастіше кожне підприємство працює в певному напрямку поліграфії. Інша ж частина ринку поліграфії спеціалізується на великих партійних тиражах - це великі видавництва.
Для того щоб витримати конкуренцію, підприємство повинно надавати послуги з кольорової поліграфії, при цьому підтримуючи якість і доступні ціни.
Як відкрити конкурентоспроможний поліграфічний бізнес
У діяльності кольорової поліграфії відкрити малий конкурентоспроможний бізнес можливо, якщо придбати високопродуктивне сучасне обладнання. На ці цілі в середньому може знадобитися 40-45 тис. грн. Стартову суму можна зібрати, заробити або ж оформити в банку кредит.
Відкрити друкарню з наявністю високоякісного обладнання допоможе в поліграфічному бізнесі досягти високих результатів. В першу чергу споживач за прийнятну вартість отримає першокласний товар. По-друге, компанія на оплаті праці зможе заощадити. Поліграфічне сучасне обладнання має автоматичне меню, тому можна виключити додаткові робочі місця. За допомогою професійного обладнання в короткі терміни реально налагодити виробництво, а витрати, які були витрачені на відкриття друкарні досить швидко повернутися.
Основні критерії з підбору обладнання для кольорової поліграфії
Багато світових компаній на сьогоднішній день виробляють сучасне висококласне обладнання для кольорового серійної друку. Традиційно всі вони спеціалізуються на виробництві оргтехніки та поліграфічної техніки. Техніка для малого поліграфічного бізнесу за статистикою повинна робити як мінімум одну копію в секунду. Агрегат, використовуваний в поліграфії, в ідеалі може втілювати будь-які дизайнерські рішення і мати легке у використанні і доступне меню.
Щоб відкрити друкарню знадобиться пристрій, який друкує формат А4, але для малого поліграфічного бізнесу використовується також високоякісна техніка для друку великих форматів А3 за доступними цінами. Купуючи поліграфічне обладнання для того щоб відкрити друкарню з нуля, в першу чергу необхідно звернути увагу на резерви техніки, а також на те з якою швидкістю вона друкує першу копію.
Для невеликого бізнесу в цілому для роботи в області облікової поліграфії знадобиться: копір формату А3 і А4, лазерний принтер, ПК, Термопереплетние апарат і ламинатор.
Послуги поліграфічного бізнесу
Невеликі компанії, що займаються поліграфічним бізнесом, спеціалізуються на наданні таких послуг як: кольорова і чорно-білий друк, сканування, плетіння, ламінування, друк малих тиражів. Щоб бути конкурентоспроможним мала друкарня додатково надає й інші послуги друку: друк бланків, листівок, формулярів, брошур, проспектів, буклетів.
Крім обслуговування населення, невелика друкарня також здатна надавати послуги в загальноосвітньому напрямі, друкуючи для учнів шкіл та для студентів різні навчальні матеріали та методички. Одним словом можна сказати, що в сфері кольорової друкарні малий бізнес - це надання послуг сканування і друку, як юридичним особам, так і фізичним.
Для бізнесу в сфері кольорової поліграфії, головною умовою є наявність високоефективного та високоякісного обладнання, яке характеризується простотою в обслуговуванні, функціональністю, доступною і якісною печаткою.
Оцінка споживача, що користується продукцією кольорової друкарні
Ринок збуту формує не тільки сфера послуг. На цей фактор може вплинути і розташування поліграфії. Наприклад, відкрити друкарню з нуля, яка буде знаходитися не далеко від центру міста, може розраховувати і на мешканців мегаполісу, і на районного споживача. До того ж орендуючи приміщення в такому районі, можна заощадити, адже оренда в центральних частинах міста буде значно дорожче.
Близькість розташування конкурентів також впливає на ринок збуту. Якщо ви зважилися відкрити друкарню в районі, де немає жодної схожої компанії, то сміливо можна розраховувати на великий потік споживачів. Інакше вам доведеться конкурувати за якістю, за цінами і, звичайно ж, за термінами.
Відносно розвитку ринку збуту дуже вигідно відкрити друкарню поблизу потенційних покупців. Поруч з рекламним агентством, нотаріальною конторою, школою або ВУЗом.
Варто подбати не тільки про місце розташування друкарні, але й про власну рекламу. Навіть при наявності монополії маркетинг залишається важливим. На формуванні попиту позитивно позначиться яскрава вивіска, на якій буде зазначено стислий опис надаваних послуг.
Маркетинг і стратегія поліграфічного бізнесу
Головна стратегія успішного та прибуткового бізнесу в сфері кольорової поліграфії орієнтується на виконання друку в присутність клієнта, а також на друк великих і середніх тиражів для фізичних та юридичних осіб.
Маркетинг поліграфічного бізнесу необхідно проявляти як шляхом взаємодії співробітника з іншими організаціями - потенційними споживачами кольорової поліграфії, так і за допомогою зовнішньої реклами. Напередодні навчального року завідувач маркетинговою компанією з метою рекламного поширення послуг компанії може відвідати навчальні заклади, пропонуючи готову продукцію в якості зразка. Потенційний клієнт зможе оцінити пропоновані послуги і якість продукції компанії і порівняти з іншими пропонованими пропозиціями.
Висновки
Перш ніж відкрити друкарню з нуля необхідно наявність сучасного обладнання з максимальним спектром послуг, результативна маркетингова стратегія і якісний бізнес-план, який гарантує успіх в даній сфері бізнесу навіть недосвідченому підприємцю.
 
|