Одразу обмовимося, що магазин будівельних матеріалів не той бізнес, на якому можна заробити швидкі гроші. Так само не варто розраховувати на можливість розвитку за рахунок прибутку, якщо коштів для розвитку бізнесу у вас немає, доведеться задуматися про залучення інвесторів, оскільки кредитні кошти можуть виявитися непосильною ношею для молодої компанії. Але ця ідея хороша для тих, хто готовий працювати на перспективу, адже попит на будматеріали буде завжди.
Крім того, є деякі прийоми, застосовуючи які продаж будівельних матеріалів може стати набагато більш успішним бізнесом і не таким витратним на початкових етапах:
• Замовлення товарів у постачальників під їх реалізацію.
• Замовлення товару під реалізацію з оплатою частини їх вартості.
• Співпраця з постійними клієнтами, в тому числі фірмами займаються ремонтом у приватних осіб.
• Зручне розташування магазину, з під'їздом.
• Широкий асортимент, що включає як доступну, так і дорогу продукцію.
• Підготовлений персонал, здатний безпомилково допомогти з вибором.
• Рекламна кампанія для магазину будівельних матеріалів.
Який магазин будівельних матеріалів можна відкрити.
• Найдешевший варіант - торгова точка на ринку, але тут на значний розвиток або прибутку розраховувати не доводиться.
• Невеликий магазин будівельних матеріалів більше схожий на склад, так само, швидше за все не стане золотою жилою.
• Невеликий магазин з умовним євроремонтом.
• Оптимальними варіантами вважаються магазини з великими торговими залами, де є можливість представити весь асортимент.
• Великий магазин-склад, який спеціалізується на продажі будівельних матеріалів.
Який саме магазин відкрити вирішує сам підприємець, орієнтуючись в основному на початковий капітал, яким володіє, а так само, на те. які цілі собі ставить. Ті, хто планує розширення бізнесу намагаються організувати для клієнтів повноцінний виставковий зал, якщо відкрити магазин будівельних матеріалів було вирішено заради отримання стабільного доходу, зупиняють умови поскромніше. Звичайно, кожен намагається організувати оптимальні умови, обзаводяться надійними партнерами і намагаються утримати клієнта у себе.
Приміщення для магазину будівельних матеріалів.
Розташоване воно повинно бути в місці, з хорошою прохідністю, як уже було сказано, з можливістю підігнати машину, до речі, для великих магазинів можливо не зайвим буде організувати доставку або мати контакти тих, хто таку послугу зможе надати.
Серйозні гравці на цьому ринку в один голос стверджують, що, щоб відкрити магазин будівельних матеріалів приміщення краще зняти. Залишивши за собою право його викупу, на випадок, якщо справа піде успішно. Купівля ж, це ризик заморозити значну частину коштів, які можна витрачати на розвиток. До речі, вибрати краще будівля, яка не потребує капітального ремонту.
Приміщення має складатися з виставкового залу та складу. Шикарного ремонту тут не потрібно. Достатньо, щоб приміщення було акуратним, чистим і сухим. Тут необхідні будуть стелажі, вітрини та подіуми, все, що допоможе вдало презентувати будь-який продукт. А ось на комунікаціях і вентиляції в магазині будівельних матеріалів економити не варто. Особливу увагу приділіть викладенні товару, покупець повинен мати можливість з ним ознайомитися, крім того, певні категорії, які доповнюють один одного, повинні розташовуватися в одному місці.
Перш, ніж відкрити магазин будівельних матеріалів, визначтеся з постачальниками.
Для того, щоб запропонувати клієнту достатньо широкий асортимент, доводиться знайти близько сотні, а то й більше постачальників. Так само, як ви зацікавлені в товарі зі знижкою, вони хочуть його тут же продати. Вигідних умов можна досягти тільки за умови, що ви досягнете довіри до себе. Непоганий варіант заручиться підтримкою людини, яка знає цей бізнес і може порекомендувати вас постачальнику, а постачальників вам, особливо, якщо це справа для вас нове.
Особливу увагу слід приділити запасів при продажу будівельних матеріалів. Деякі тримають на складі обсяги, що перевищують продажу двох-трьох місяців, інші замовляють товар в малих кількостях і працюють «з коліс», тут орієнтуються на наявний оборотний каптал і домовленості з постачальниками.
Продаж будівельних матеріалів: персонал.
Швидше за все, на початку справи вам доведеться зіткнутися з дефіцитом кадрів, їх доведеться або «переманювати», або виховувати на місці. Те ж стосується менеджерів. Якщо у вас немає досвіду в продажу будівельних матеріалів, доведеться найняти директора, а це недешево. Але, не варто недооцінювати значення цих людей для вашого успіху.
Реклама при відкритті магазину будівельних матеріалів.
Перш за все, це, звичайно, зовнішня реклама. Доповнити її можна роздачею листівок та інформаційних буклетів, В той же час, непогано було б встановити банери, дати рекламу в інформаційних виданнях, кілька тижнів крутити ролики на місцевому телебаченні.
Але, перш за все, якщо вас цікавить, як відкрити магазин будівельних матеріалів, потрібно дійсно серйозно взятися за справу і не зупинятися ні перед якими труднощами.
Сверхприбыльный бизнес на YouTube!! NEW 2014!!

|