Магазин рибальських приладь - бізнес, цілком доступний для початківців, оскільки його відкриття не вимагає надмірних вкладень. Однак для того щоб продавати такі спеціалізовані товари, потрібно добре розбиратися в цьому захопленні.
Юридичне оформлення
Для того щоб відкрити магазин рибальських товарів, перш за все необхідно отримати свідоцтво індивідуального підприємця і відкрити рахунок у банку. Наступний етап - визначення системи оподаткування. Також вам потрібно буде укласти договір на оренду приміщення та отримати дозволи санітарної та пожежної служб.
Вибір приміщення
Магазин рибальських товарів може мати як власне приміщення, так і орендувати приміщення у великому магазині. Другий варіант більше підходить для початківців бізнесменів. Оптимальним стане оренда площі в магазині спорттоварів або в магазині для мисливців і туристів.
Місце розташування магазину має бути достатньо жвавим і легко доступним для потенційних покупців. Для інформування публіки потрібна відповідна вивіска, яка приваблює увагу, і тематичне оформлення торгового приміщення.
Персонал
В магазин рибальських товарів потрібно найняти керуючого, бухгалтера і продавців. До останніх повинні пред'являтися високі вимоги, так як вони повинні не просто знати асортимент магазина, але і оріентіроватьсся в тому, коли і в яких умовах використовується та чи інша снасть, і бути готовими підібрати покупцю найкращий для нього вид товару. В ідеалі продавці повинні бути любителями риболовлі, які зможуть рекомендувати магазин своїм друзям-рибалкам.
Асортимент
Магазин рибальських товарів може продавати товари для риболовлі різних виробників або спеціалізуватися на продукції однієї або декількох фірм. У будь-якому варіанті асортимент можна поділити на 3 категорії:
- Основні товари - це спінінги, котушки, сачки і т.п .; вона дає 60% доходу;
- Витратні матеріали - волосіні, блешні, гачки, прикорм, на які припадає 30% доходу;
- Супутні товари - байдарки, палатки, захисні костюми і т.п., які дають 10% доходу.
Загальне число найменувань продукції в магазині рибальських товарів може становити десятки тисяч.
Оскільки товари першої групи, що приносять найбільший дохід, купуються не щороку, магазин рибальських товарів повинен постійно розширювати коло споживачів.
Основні постачальники рибальських приладь - це іноземні фірми (такі як Shimano, Balzer і Shakespeare), тому потрібно налагодити контакти з їх представниками.
Націнка на товари для риболовлі становить від 30 до 100%.
Інвестиції та окупність
Витрати по відкриттю магазина будуть приблизно такі (усереднені цифри за місяць):
- Оренда приміщення обійдеться в 40-60 тис. рублів;
- Комунальні платежі складуть близько 40 тис. рублів;
- Зарплата персоналу - близько 60 тис. рублів;
- Вартість першої партії товару складе 400 тис. рублів;
- Ремонт та придбання торгового устаткування - від 100 до 200 тис. рублів;
- Оформлення юридичних документів - 5-7 тис. рублів;
- Вкладення в рекламу - 40 тис. рублів.
Для того щоб відкрити магазин рибальських товарів, все знадобиться приблизно 700-750 тисяч рублів. Щомісячний прибуток може бути запланована порядку 100 тисяч рублів. Окупитися магазин повинен за 6-9 місяців. Магазин рибальських приладь - бізнес цілком успішний, оскільки не має високої конкуренції.
 
|