Якщо ви хочете
прискорити процес просування вашого товару, то ви можете скористатися нижче
наведеними семи кроками успішної методики просування товару. Крок перший. Провести аналіз позиціонування. Такий
аналіз допоможе вам визначити наскільки ваша компанія або ідея бізнесу
позиціонована щодо ваших конкурентів. Наприклад,
компанія хоче вивести на ринок новий розчинний напій для сніданку. Даний
товар буде вести конкурентну боротьбу з подібними йому товарами для сніданку,
такими як пластівці, яєчня з беконом або продукти швидкого харчування. Для
того щоб вам оцінити перспективу продажів нового товару, маркетолог повинен
упевнитися в сприйняття його покупцями по відношенню до взаємозамінних з ним
товари. Якщо
не проводити отакою аналіз, то фірма ризикує отримати несподіваний удар з боку
не виявлених конкурентів. Крок другий. Необхідно встановити
визначають атрибути. Позиціонування,
як правило, грунтується на ряді атрибутів, які включають в себе характеристики
або вигоди. По
суті справи потенційні покупці можуть використовувати різні атрибути для
проведення оцінки товарної марки чи товару в цілому. Але,
як правило, вони користуються тільки відомими їм атрибутами. Якщо
ви будете використовувати велику кількість таких атрибутів, тобто ймовірність
недовіри або замішання з боку споживачів. Наприклад,
якщо готель представляє такі атрибути, як мило або шампунь, то найскоріше деякі
потенційні споживачі не будуть на це звертати увагу при виборі кращого готелю. Навіть
самий важливий атрибут не зможе вплинути на переваги покупців. Іншими
словами маркетолог повинні визначити найбільш відповідний атрибут для вашої
компанії. Крок третій. Збирання
інформації що стосується сприйняття споживача товарів-конкурентів. Після
виявлення конкуруючих товарів, повинен визначити, які з вибраних вами атрибутів
більш адаптовані для ведення конкурентної боротьби. Крок четвертий. Аналіз поточної
позиції товару в конкуруючому наборі. Для
того щоб провести цей аналіз вам знадобитися так звана карта сприйняття або
сітка позиціонування. Вона
створює візуальне уявлення позицій різних товарів чи їх марок у конкурентному
наборі, як правило, по двох визначальним атрибутам. Крок п'ятий. Визначення
найбільш бажаних покупцеві комбінацій атрибутів. Існує
багато способів визначення переваг покупця. Наприклад,
респонденти, які беруть участь в опитуванні. Їм
можна запропонувати придумати ідеальний товар або його марку всередині якоїсь
певної категорії. Потім
вони повинні дати оцінку запропонованим ними товару або його марки. А так само можна буде
провести спільний аналіз. Проходить
опитування споживачів на предмет їх переваги по відношенню до реальних чи
гіпотетичних товарам або їх маркам. Після
проведення цього аналізу, маркетолог дізнається, які атрибути вважаються більш
важливими. Шостий крок. Розгляд
відповідності запропонованих позицій до потреб покупців. Шостий
крок вважається заключним при проведення аналізу позиціонування і формування
рішення про позиціювання товару. Він
допомагає визначити місце в товарному просторі в якому можна б було розмістити
додаткові товари, для того щоб упевнитися в потребі його покупцями, які
незадоволені поточними конкурентами. Крок сьомий. Складання звіту позиціонування. Кінцеве
рішення про позиціювання товару або його марок визначається аналізом цільових
ринків і результатами проведеного аналізу ринкового позиціонування. Обирана
позиція повинна відповідати перевазі якогось певного ринкового сегменту. Щоб проаналізувати ринок на сьогоднішній день, необхідно звернути увагу на экономические новости. Інформація надана за матеріалами сайту
www.bbcont.ru Фото з сайту
www.vastakmnogo.net
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-