Пятница, 18.07.2025, 07:58
Приветствую Вас Гость

Поиск
Меню сайта
Реклама

Новости
Реклама

Соц закладки
Идея Банк

Полезные товары

Главная » 2013 » Апрель » 29 » Обслуговування клієнтів, прості поради


 


13:47
Обслуговування клієнтів, прості поради
Постійні клієнти - важлива складова будь-якого бізнесу, тому що постійні клієнти грають величезну роль в його розвитку. Бізнесмени, які маю базу постійних клієнтів, завжди досягають успіху в бізнесі, тому що вони не маю проблем з реалізацією своєї продукції, а це часто основна проблема бізнесу. Так як же з випадкових клієнтів зробити постійних? Безсумнівно, на це впливає безліч факторів, але існує один фактор, який найважливіший - це фактор обслуговування клієнтів.
Чим якісніша ви будете обслуговувати своїх клієнтів, тим більше у вас буде постійних клієнтів. Вкладаючи час, сили і гроші для поліпшення обслуговування своїх клієнтів - інвестування в розвиток бізнесу, яке безпосередньо впливає на прибуток!
Нижче викладені прості поради, які допоможуть вам зробити клієнта щасливим і задоволеним. Якщо вам вдасться це зробити, то клієнт буде переплачувати, але йти до вас через хорошого сервісу!
1. Не залишайте без уваги скарги і похвали
Кожна скарга і невдоволення має бути відмічено та ліквідовано. Тільки так вам вдасться уникнути повторення даного конфлікту в майбутньому. Якщо клієнт піде від вас незадоволеним, то найімовірніше він більше до вас не прийде.
Задоволений клієнт так само скаже, що саме йому сподобалося. А ви, аналізую цю інформацію, зможете розвинути свій успіх.
Таким чином, за допомогою скарг і похвал ви зможете покращити не лише якість обслуговування клієнтів, але і пропонованих послуг або товарів.
2. Задавайте своїм клієнтам питання
Не бійтеся задавати питання, відповіді на які дадуть вам відповідь на питання, що потрібно вашому клієнту! Використовуйте для цього всі доступні засоби, наприклад, телефон, електронну пошту, SMS-розсилку. Найчастіше вам будуть приходити дуже докладні відповіді. За допомогою цього методу, вам вдасться «вбити двох зайців»: по-перше, ви показуєте своєму клієнтові, що його думка для вас не байдуже, а по-друге, ви вивчаєте ринок послуг і товарів, що цікавлять ваших клієнтів. Зацікавити клієнтів можна, наприклад, обіцяючи йому знижку на наступний товар чи послугу.
3. Розробіть програму знижок
Знижки (разові, накопичувальні), подарунки, розіграші призів та інші різні методи - все це позитивно позначається на клієнтах. Придумайте що-небудь незвичайне, чого немає у ваших конкурентів, знайдіть «родзинку» - і ви переступите через своїх конкурентів. Наприклад, пропонуйте своїм клієнтам місце для розміщення реклами на вашому сайті, в газетах або журналах. Якщо дана послуга окупається після здійснення угоди, то чому б не залучити клієнтів?
4. Посміхайтеся своєму клієнтові
Людина любить, коли бесіда починається з посмішки, але постійно посміхатися, звичайно ж, не варто. Фраза «клієнт завжди правий» не завжди доречна. Але, навіть якщо клієнт неправий, то Вам не можна розслаблятися і робити «цегляна особа» або ж кричати. Роз'ясніть ситуацію і запропонуйте варіанти вирішення проблеми.
5. Не продавайте, а пропонуйте
Всі ми любимо здійснювати покупки, але нікому не подобається, коли йому починають щось «впихати». Не старайтесь просто продати свій товар, а краще догодите своєму клієнтові і він прийде до вас ще раз. Для початку вислухайте його, зрозумійте що йому потрібно, а потім надайте йому кілька варіантів. Якщо під його запит підходить дешевший товар, то його і треба пропонувати в першу чергу. Тим самим, ви дасте зрозуміти клієнту що ви хочете допомогти знайти йому те що йому потрібно, а не заробити на ньому якомога більше.
Такий підхід до роботи з клієнтами приведе вас до успіху!
6. Безкоштовний додаток
Для того щоб якось виділитися серед конкурентів, вам потрібно зробити так, щоб користь для клієнта від співпраці з вами була вище, ніж користь від роботи з конкурентом. Прикладайте до свого товару / послуги щось корисне і абсолютно безкоштовне. Якщо клієнт буде здивований, то він обов'язково повернеться до вас. Найпростіший спосіб - корисна інформація про продукт, наприклад, якщо ви продаєте комп'ютери, то прикладайте інструкцію з використання та догляду за ними. Підійдіть з фантазією до цього пункту.
7. Зробіть так, щоб клієнт запам'ятав вас
Ні в якому разі не змушуйте людей чекати чи, наприклад, вислуховувати автовідповідач. Якщо клієнт прийшов до вас, то варто відкласти всі справи і негайно підійти до нього. Оперативність в обслуговуванні - один із секретів компаній, для яких постійні клієнти - основне джерело доходу.
Якщо у вас є бізнес, то обов'язково застосуєте на озброєння ці прості поради, і ви побачите, як ваш бізнес стрімко піде вгору, а клієнти будуть вас дякувати і ходити тільки до вас! Бізнес стаття обслуговування клієнтів, прості поради.
Фнформація надана за матеріалами сайту   www.bbcont.ru
Фото з сайту www.karel-electronics.ru   


 

Категория: Бизнес | Просмотров: 795 | Добавил: dangerlive123 | Теги: обслужевание клиентов, новости бизнеса, бизнес-план, бизнес, бизнес-идеи | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Минута доброты
Кредит

Блок-инфо
Кредит

Коментарии
21:17
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo

06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug

23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-

06:35
Wow! Great thinikng! JK

00:59
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.

23:29
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!

22:00
Check that off the list of things I was couefsnd about.
Check that off the list of things I was couefsnd about.

20:27
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.

19:42
I can already tell that's gonna be super heulflp.
I can already tell that's gonna be super heulflp.

18:46
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 166