Дана ідея
розповість про те, як відкрити власний футбольний паб. Футбольний
паб - це невелике за розмірами, але дуже затишне кафе, створене спеціально для
любителів футболу. За
кордоном, особливо у футбольних країнах (Англія, Іспанія, Італія, Німеччина)
такі заклади є практично на кожній вулиці. А
ось у нас в країні, незважаючи на величезну кількість футбольних
уболівальників, ідея ще не зустріла гідних організаторів. Звичайно,
у великих містах є подібні заклади,
але їх дуже і дуже мало. А на периферії подібних
закладів немає зовсім. Проте
ця ідея дуже і дуже перспективна, оскільки футбольний паб приносить прибуток не
тільки від реалізації їжі і напоїв.Суть
бізнесу з організації футбольного пабу полягає в наступному - знайти підходяще
місце, відповідним чином його оформити і залучити цільову аудиторію. Такий
вид організації бізнесу в порівнянні із звичайним кафе або рестораном має ряд
переваг. 1. Не
обов'язково створювати паб в центрі міста, в прохідному місці - цільова
аудиторія буде їздити і на околицю. 2. Досить
короткий період часу порекламувати паб, щоб навколо нього сформувалося коло
постійних відвідувачів. 3. У
порівнянні зі звичайним кафе, паб пропонує своїм відвідувачам ряд додаткових
послуг: - Продаж
футбольної атрибутики і сувенірів -
Організація футбольних трансляцій через телевізор або великий монітор -
Організація конкурсів, тоталізаторів або філії букмекерської контори Все
це приносить пабу додатковий прибуток в порівнянні зі звичайним кафе. Отже,
починаємо бізнес з організації футбольного пабу. Що необхідно? 1. Вибрати місце. Можна
орендувати приміщення, а можна побудувати паб на околиці. Некапітальна будова зараз коштує дуже недорого, а зведення займе зовсім небагато часу. Другий
варіант складніше, тому що знадобиться час (близько місяця) на різні
узгодження. 2. Створити
стиль і інтер'єр. Будова має
відрізнятися від звичайного кафе. Інтер'єр
теж повинен бути індивідуальним - футбольна атрибутика, фото-картини, прапори,
постери. Навіть
посуд повинен бути з футбольною символікою. 3. Вибрати назву. Підійде
що-небудь типу «Пенальті» (найпопулярніше назву за кордоном), «Арбітр»,
«Кутовий», «Аут», «М'яч», «Червона картка». Або на Ваш смак. 4. Провести
рекламну компанію. Рекламувати
краще через спеціалізовані спортивні видання, якщо такі є і фан-клуби міста. Сарафанна
реклама працює набагато швидше і ефективніше друкованої. Розберемо економічну
складову. Витрати: 1. Узгодження
+ некапітальної будівництво на околиці - 200.000-500.000 рублів (в залежності
від міста, місця і розмаху). 2. Реклама
- 10.000 рублів. Доходи: Приблизний
термін окупності такого проекту - менше 1 року. Будьте
першим у своєму місті - і Ви отримаєте фантастичні результати!

|