Понедельник, 21.07.2025, 19:39
Приветствую Вас Гость

Поиск
Меню сайта
Реклама

Новости
Реклама

Соц закладки
Идея Банк

Полезные товары

Главная » 2013 » Июнь » 11 » Правила телефонних переговорів


 


12:21
Правила телефонних переговорів
Телефон вже давно став незамінним аксесуаром для кожного з нас. Для одних ведення телефонних переговорів - тільки приємне проведення часу, а для інших - засіб заробляння грошей.
У бізнесі телефон став одним з основних засобів продажів, поряд з вашим умінням переконувати партнерів. Але це не означає, що по телефону ви можете продати що завгодно і кому завгодно. Завжди домагайтеся особистої зустрічі з співрозмовником, так як ефективність телефонних переговорів обмежена лімітом часу і недостатніми можливостями сприйняття інформації виключно на слух.
У зв'язку з цим існують певні правила ведення телефонних переговорів:
• стислість;
• чіткість і структурованість бесіди;
• максимально доступний опис вашої пропозиції.
Практичні поради з ведення телефонних переговорів:
• зв'язавшись з потрібним вам людиною, говорите коротко: привітайте співрозмовника, представтесь, поясніть мету свого дзвінка і обов'язково поцікавтеся наявністю у співрозмовника часу для розмови з вами («Чи можете ви вислухати мене?», «Чи можете ви приділити мені кілька хвилин?» , «Ви вільні?"). Порушуючи це правило телефонних переговорів, ви втрачаєте своїх клієнтів;
• дізнайтеся ім'я співрозмовника. Називаючи людини по імені, ви демонструєте свою повагу до нього. Використовуйте фразу «Як я можу до вас звертатися?». І при подальших телефонних переговорах з цим клієнтів періодично називайте його по імені;
• підлаштовуватися під темп мови співрозмовника, його ритм і гучність. Періодично підтверджуйте почуте словами «Зрозуміло ...», «Так ...» - це покаже вашу захопленість і зацікавленість;
• не варто відразу викладати всю інформацію. Заздалегідь продумайте лінію своєї розмови і чітко їй дотримуйтесь. Уважно слухайте співрозмовника і задавайте уточнюючі питання, керуючи бесідою;
• не залишайте без уваги жодне питання клієнта - він говорить вам про свої потреби
• нагадуйте про себе. Передзвонюйте, якщо не додзвонилися вам, і обов'язково залишайте повідомлення про свій дзвінок;
• під час бесіди не відволікайтеся на розмови з іншими людьми. Якщо по іншій лінії ви бачите дзвінок, який важливий для вас, попросіть у співрозмовника дозволу перерватися і обов'язково пообіцяйте передзвонити;
• напередодні дзвінка приготуйте аркуш паперу і ручку, щоб при необхідності записати потрібні вам контакти або іншу інформацію;
• згідно з правилами ведення ділових переговорів розмова закінчує подзвонив, тому стежте за часом, особливо якщо ви телефонуєте за рахунок фірми;
• коли мета розмови досягнута, підведіть короткі підсумки і завершите розмову («Спасибо. Сподіваюся, незабаром ми зустрінемося»)
Дотримання правил телефонних переговорів зробить їх ефективними, а це, у свою чергу призведе до високих результатів у бізнесі.
Існує ряд помилок, яких слід уникати під час телефонних переговорів:
• не визначена мета дзвінка. Якщо мета невідома вам, то й співрозмовнику буде важко її донести;
• недостатня попередня підготовка. Імпровізація у процесі ділових переговорів повинна бути винятком, а не правилом. Час може бути упущено, а результат не досягнутий;
• невідповідний час для дзвінка (відповідно до правил телефонних переговорів оптимальний час для дзвінка - на початку або в кінці робочого дня) - ви можете не застати клієнта на місці або відвернути його від важливих справ;
• відсутність плану бесіди;
• співрозмовника розмова буде дратувати, якщо ви відразу не поясніть йому мету свого дзвінка;
• монолог - основна помилка при веденні телефонних переговорів;
• ви закінчуєте розмову, не досягнувши домовленості;
• правила телефонних переговорів не допускають зволікань у завершенні розмови (боязнь образити співрозмовника, нерішучість) - призведе до того, що клієнт буде маніпулювати вами. Попрактикуватись зможете на сайті videolove.ru, а також знайти співрозмовника, який стане не тільки вашим знайомим. 
Інформація надана за матеріалами сайту www.bbcont.ru
Фото з сайту www.megasat.de  
 


 

Категория: Бизнес | Просмотров: 906 | Добавил: dangerlive123 | Теги: новости бизнеса, бизнес-статьи, правила телефонных переговоров, бизнес | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Минута доброты
Кредит

Блок-инфо
Кредит

Коментарии
21:17
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo

06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug

23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-

06:35
Wow! Great thinikng! JK

00:59
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.

23:29
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!

22:00
Check that off the list of things I was couefsnd about.
Check that off the list of things I was couefsnd about.

20:27
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.

19:42
I can already tell that's gonna be super heulflp.
I can already tell that's gonna be super heulflp.

18:46
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 166