Останнім часом
все більшої популярності набуває оригінальна бізнес - ідея - модельний бізнес. Варто
відзначити, що сама по собі бізнес ідея створити бізнес у сфері модельного
агентства досить не нова за своєю суттю. Однак,
така бізнес ідея була не досить популярна до недавніх часів.Бізнес
по організації модельного агентства - це не тільки регулярна опрацювання
відповідних договорів для своїх моделей, але і найголовніший центр з навчання
азам модельного бізнесу. Проте,
лише одиниці, найхарактерніші, талановиті і беручкі стають всесвітньо відомими. Як
же зрозуміти, чи потрібно вкладати гроші у відкриття бізнесу модельного
агенства? Яку вигоду
при цьому можна отримати? Відповіді
на ці питання залежать, перш за все від Вашої адаптації в даній тематиці, ну і,
зрозуміло, наявності певних знайомих і «потрібних» контактів для отримання
найвигідніших пропозиції для своїх моделей. Коли
Ви задумали створити своє агентство, Вам потрібно визначитися - чи будете Ви
залучати вже відбулися моделей або станете навчати «Новачків» в своєму
агентстві. Також звертаємо вашу увагу на горячие новости онлайн, які стануть в нагоді. Згідно
бізнес-плану модельного агентства, основний дохід від бізнесу модельного
агентства приходить від участі в промо-акціях, рекламних та музичних зйомках
(переважно відеокліпи), фотосесіях. Участь у
показах частіше працює в основному на імідж агентства. Найчастіше
бізнес план модельного агентства робить великі ставки на участь дітей в
модельному бізнесі. Модельний
бізнес як такий є живим організмом, який постійно потребує нових обличчях,
ракурсах, постановках. Самій
«плідної» роботою в такому випадку є робота з дітьми. Діти
в модельному бізнесі можуть взяти участь і в зйомках, і у показах, і в кліпах. Причому
ставка робиться як на дорослий сегмент глядача, так і на молодший вік. Рішення
про купівлю (а модельний бізнес найчастіше спрямований на успішне просування і
подальший продаж того чи іншого виду продукту) батьки (а також бабусі, дідусі,
тітоньки і т.п.) приймають, завдяки «скигленню», капризів і натяків своїх
нащадків, побачили «красиву
ляльку у тієї дівчинки в рекламі». Зрозуміло,
хочеться відразу ж зазначити, що бізнесменам, вперше зіткнулися з такою сферою
діяльності буде дуже складно швидкий освоїтися і доведеться наймати досвідчених
інструкторів і менеджерів, які коштують чималих грошей. Перш
ніж відкривати бізнес модельного агентства, озирніться на ринку вже існуючих
пропозицій І якщо ви побачите, що одне із зазначених вище напрямків не задіяно,
сміливо починайте розкрутку цього напрямку. Коли
піде віддача на нього, можна включати і вже існували до Вас сфери. Причому на здійснення першого, пілотного, проекту,
зовсім необов'язково збирати цілий арсенал моделей. Досить
вибрати двох - трьох найбільш перспективних на погляд критиків (а таких завжди
більш ніж достатньо в модельному бізнесі) і залучайте їх в проект. Після
віддачі цим моделям, інші до Вас побіжать грунтуючись тільки на новинах про
моду і сарафани чутках. А що робити далі? Яку площу купувати? Або брати в оренду? Хто повинен входити в персонал? Про це ми поговоримо наступного
разу.

|