Напевно багатьох цікавить продаж феєрверків - вигідний бізнес напередодні свят. Найпростіше його почати в новорічні свята, з грудня по січень, з відкриття спеціалізованого ларька. Продаж феєрверків - це сезонне справа, а тому часто супутнє річному бізнесу.
Але ті, хто зумів організувати свою справу, знайти йому застосування і в інших сферах, знає, що це може бути вигідний бізнес напередодні свят, причому не тільки новорічних. У будь-якому випадку спеціалізована продаж феєрверків зіткнеться з конкурентами у вигляді супермаркетів, які торгують піротехнічною продукцією на свята. Плюс вашого бізнесу в тому, що грамотні консультанти завжди зможуть дати відповідь на будь-яке питання покупця.
Юридична сторона питання
Продаж феєрверків - бізнес не завжди простий, особливо для новачка. Перш ніж його відкривати, необхідно точно визначитися з класом продукції. Перші три класи можна реалізовувати без проблем, а от на четвертий і п'ятий треба оформити ліцензію. Крім того, у вас має бути оформлено посвідчення піротехніка.
Приміщення для магазину
Продаж феєрверків повинна здійснюватися в досить великому приміщенні, не менше 25 кв. м. Тут ви зможете не тільки продавати, але і зберігати салюти і феєрверки. Крім того, щоб продаж феєрверків здійснювалася відповідно до закону, магазин повинен відповідати певним вимогам. Так, продукція повинна бути захищена від прямих променів сонця, торговельне обладнання повинно бути вогнетривким. Вогнегасники повинні розміщуватися повсюдно по залу і підсобних приміщеннях.
Також продаж феєрверків повинна проводитися в приміщенні, в якому:
• монтувати аварійне освітлення;
• встановлена охоронна і пожежна сигналізації;
• є запасний вихід;
• грамотно розташовані засоби для гасіння пожежі.
І пам'ятайте, що продаж феєрверків перекладає всю відповідальність за якість товару особисто на вас. Тому треба подбати про налагодження контактів з надійними постачальниками. Безпека покупців вимагає від вас уважного ставлення до всіх абсолютно деталям без винятку.
Рекламна компанія
Добре, коли продаж феєрверків поєднується з наочною демонстрацією того, що ви пропонуєте. Для цього можна встановити в торговому залі монітор, на якому крутити відповідні ролики. Коли покупець бачить, що йому пропонують купити, йому легше зважитися на покупку.
Шукаємо постачальника
Звичайно, основні виробники феєрверків - це китайці. Співпраця з ними може виявитися цікавим, але тільки в тому випадку, якщо вони мають відповідний сертифікат якості, отриманий в нашій країні. Співпрацювати вам безпосередньо з виробником, або ж з посередником - вирішуйте самі.
Доходи і витрати
Продаж феєрверків пов'язана з істотними витратами на стадії відкриття бізнесу. Вам знадобляться 5 тис. Дол. На купівлю продукції, і ще не менше 15 тис. На інші супутні витрати. Ідеальний час для відкриття - високий сезон. Рентабельність підприємства - до 40%, а окупитися воно може за два роки. Щомісячний дохід, звичайно, буде залежати від обсягу реалізації товару на день. У середньому з одного продажу виходить прибуток в 200 руб.
При правильній організації та грамотному підході продаж феєрверків - вигідний бізнес напередодні свят.
 
|