Багатьом бізнесменам відомо, що продаж і виробництво антифризу (бізнес-план) є більш вигідною справою, ніж звичайний продаж. Дане правило для всіх діє абсолютно однаково. З метою зниження витрат, підвищення рівня продажів, багато мереж автоматів, АЗС і СТО, логістичні підприємства організовують додаткове виробництво.
Розглянемо детально, в чому полягає продаж і виробництво антифризу, і ряду інших автомобільних рідин.
Виробництво антифризу: Головне завдання
Перед тим як буде запущено виробництво антифризу - бізнес план повинен бути ретельно вивчений. Також потрібно провести повний аналіз ринку автохімії, щоб можна зрозуміти, яких можливих обсягів можна досягти і яка окупність даного бізнесу. Так як за оцінкою експертів авторинок постійно зростає, то дане зростання ще як мінімум років десять буде стабільно спостерігатися, з чого можна сміливо зробити висновки, що попит на автохімії триватиме ще довгий час.
Але в кожному регіоні розвиток бізнесу відбувається зовсім по-різному, у зв'язку з чим, бізнесмен, який приймає рішення зайнятися виробництвом антифризу, повинен спочатку зважити всі можливі ризики, перед тим як придбати готове бізнес рішення.
Щоб швидше можна було отримати віддачу від своїх вкладень, потрібно виробляти кожен місяць близько 50 тонн тосола. Також варто розширити виробничу лінійку за рахунок автошампунів.
Досить складно говорити про терміни окупності, так як все суто індивідуально, і розбіг за часом може скласти від декількох тижнів аж до півроку.
Запускаючи такий вид виробництва, підприємець відкриває нові робочі місця, а це допомагає йому отримати певну підтримку у вигляді інвестицій від регіонального уряду. Такий вид діяльності не потребує ліцензування. Щоб організувати виробничий ділянку підприємець повинен оформити документи в екологічній, санітарної, пожежної інспекції, а також зареєструвати свою торговельну марку.
Виробництво антифризу: Цех
Приміщення для виробництва антифризу має повністю відповідати третього класу з пожежної безпеки. Відповідальна особа повинна контролювати дотримання всіх необхідних норм виробництва. Оптимальна площа для розміщення цеху становить 300-500 квадратних метрів. Установка займає близько 10 квадратних метрів, тому площа під неї повинна бути близько 50 квадратних метрів. Щоб організувати краще транспортний потік, потрібно розділити виробничу і складську площу.
Виробництво антифризу: Персонал
Крім того, що вам знадобиться обладнання для виробництва антифризу, ви повинні подбати про наявність персоналу, кількість якого залежить безпосередньо від обсягів виробництва. Для працівника цеху буде достатнім середню технічну освіту. Оскільки весь процес і технологія всіх етапів виробництва описані більш ніж докладно.
При великих обсягах виробництва можна придбати додатково напівавтоматичну розливну лінію рідин в різні ємності, починаючи від 0,5 літрів, аж до 10 літрів.
Технологія виробництва антифризу
Основне значення технології виробництва різних видів рідин - миючих, стеклоочіщающіх, охолоджуючих, полягає в певних пропорціях концентрату, спеціальної води і пакету присадок. Всі ці рідини виробляють на одному обладнанні, де необхідно якісно виконувати промивання установки між виробництвом кожного виду рідин. Особливо це потрібно виконувати при виробництві шампуню, так як для нього потрібно буде придбати реактор, завдяки якому можна буде швидко і добре промити обладнання. Щоб вручну виконати все це, потрібно багато часу.
Безумовно, багато хто знає, що продаж і виробництво антифризу (бізнес-план) не можлива без помилок, які багато допускають, починаючи нову справу, у зв'язку з чим, більший попит має не обладнання, а готовий бізнес.
 
|