Багато компаній
витрачають багато грошей на вражаючі і яскраві рекламні слогани. Але
найчастіше всі ці витрати не призводять до належного результату. Колись
відомий журнал «Століття реклами» опублікував рейтинг кращих рекламних слоганів
двадцятого століття, але зараз слогани вважаються скоріше всього винятком, а не
нормою. Компанія
Emergence, спеціалізацією якої є просування брендів, нещодавно повідомила нам
про результати своїх досліджень в області рекламних слоганів. Фахівці
цієї компанії опитували жителів Америки і просили їх визначити назву фірми по
її слогану. В
результаті дослідження був виявлений той факт, що більша їх частина не змогла
назвати фірми за вказаними слоганам. Даний
приклад має стати гарним уроком для всіх без виключення компаній. Рекламний
слоган не є чарівною паличкою, більшість потенційних покупців взагалі не
звертають не нього ніякої уваги. Компанія,
яка надає багато уваги просуванню свого слогана, в кінцевому результаті, як
правило, забуває про решту аспектах бізнесу. Експерти,
що спеціалізуються на просування брендів, рекомендують враховувати три основних
правила при створення гарного слогана. На
думку експертів, гарний слоган повинен враховувати три основних правила: 1) Не рекламуйте ваші
прагнення. В
основному це стосується невеликих компаній. Так
як їх основна перевага перед великими побратимами вважається ступінь
обслуговування клієнтів. Якщо
в слогані вони заявляють про хорошу якість товару або хорошому рівні
обслуговування, то знайдуться такі люди, які зможуть довести зворотне, тоді
дана компанія може втратити свою основну перевагу перед іншими більш великими
компаніями. 2)
Дайте трохи часу вашому слогану, для того щоб він запам'ятався потенційному
покупцеві. Ви
хочете, щоб ваш рекламний слоган став популярним, ви повинні запастися
терпінням. 3)
Задумайтеся, а чи потрібен вам взагалі слоган, може вам варто від нього
відмовитися. Хоч
і слоган вважається гарним доповненням до вашого бренду, оскільки він йому
забезпечує впізнаваність і оригінальність, але це не означає, що бренд і
слоган-це два однакових слова. Якщо
рекламна компанія, також як і слоган вважаються вдалими, то не виключено що
вони можуть швидко примха і йти, а ось бренди завжди залишаються і продовжують
завойовувати ринки. Тому
краще всього приділити більше уваги просуванню бренду, а не рекламного слогана. Перевірте,
чи затребувані на ринку ваші послуги або товар, і чи впізнають вас на ринку. Якщо
ви підберете таку фразу, яка зможе найкращим чином передати образ вашого
бізнесу, сформованого в очах потенційних клієнтів, ніхто вам не заважає їм
скористатися. Але
не сподівайтеся, що навіть самий яскравий слоган зможе дати вам можливість
залучити до вашого товару чи послуг покупців, і змусити їх витратити свій гроші
на товар, який не буде відповідати заявленим в слогані вимогам і якості. Інформація надана за матеріалами сайту
www.bbcont.ru Фото з сайту
www.krasprint.blogspot.com
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-