Існує багато всіляких засобів, вивертів і прийомів щодо залучення покупців і їх утриманню, тому розглянемо найбільш актуальні рекомендації як залучити нових клієнтів. У цій справі головне - це широко розповсюдити інформацію про власний бізнес, щоб велика кількість людей знало про його існування, саме тоді з'являється можливість стимулювати споживачів, з'ясовувати їхні бажання та залучати нових клієнтів.
Ми розглянемо мало затратні способи залучення клієнтів, можливо їх ефективність буде не надто висока, проте вони не вимагають великих вкладень, що є найбільш привабливим для підприємців.
• Розклеювання оголошень
Це безкоштовно і досить просто. Але подібний спосіб залучення клієнтів володіє деякими недоліками. По-перше, тільки деяка кількість людей цікавиться оголошеннями на дошках. По-друге, сенс таких оголошень заздалегідь зрозумілий: як правило, це пропозиції про здачу в оренду або продажу квартири. До того ж, часто у потенційних клієнтів псуватися відношення до організації, яка розклеює оголошення на стовпах. Якщо фірма має гучне ім'я, і розрахована на заможного клієнта, то даний спосіб не підходить.
• Розкажіть про свою організацію через знайомих
Попросіть своїх друзів, співробітників, родичів, знайомих розповісти про специфіку вашого бізнесу. Даний метод залучення нових клієнтів, має два позитивних моменти: по-перше, це робиться легко і швидко, по-друге, споживач відчуває довірчі відносини до свого оточення. Безумовно даний спосіб не є основним, проте він дуже гарний у якості додаткового.
• Надрукуйте листівки
Оформіть їх яскраво і красиво, вкажіть телефон та адресу, основну інформацію про товар або послугу, опишіть можливі переваги, а після роздрукуйте. Листівки можна поширювати на вулиці, приклеювати біля під'їздів, класти в ящики для пошти і т.д. Цей спосіб залучення клієнтів більш дорогий, проте він того вартий.
Всі перераховані вище методи не є професійними, і можуть викликати недовіри у клієнта, щоб домогтися зворотного ефекту краще використовувати більш якісні рекламні інструменти, як наприклад, розтяжка, зовнішні вивіски, реклама в інтернеті, пресі, на телебачення чи радіо. У кожному разі, реклама необхідна для кожного бізнесу, так як вона інформує покупців, перестерігає, нагадує про ваше існування. Ще один не маловажний момент залучення нових клієнтів та їх подальше утримання, це стимулювання. Найбільш дієвий спосіб - це халява, яка пропонується покупцю. Однак існує ряд інших методів:
1. Семплінг - безкоштовне розповсюдження зразків товару клієнтам.
2. Дегустація - споживачам надається можливість познайомитися з певною послугою або товаром.
3. Демонстрація - можливість продемонструвати споживачеві властивості продукту або принцип роботи послуги.
4. Купон - за наявності купона клієнт може заощадити при покупці.
5. Розпродажі. Дисконтні картки. Акції. Бонуси. Знижки - головне, це надання покупцеві можливості заощадити.
6. Премія - послуга чи товар, надається споживачеві в якості подарунка.
7. Лотереї, розіграші - можливість виграти приз.
Ми перерахували найбільш основні рекомендації як залучити нових клієнтів, однак не забувайте про такі речі, як ввічливість в обслуговуванні покупця, яскрава вивіска, подарунки постійним клієнтам, це так само займає величезну роль в бізнесе.
От 5000 рублей в день на автопилоте при помощи YouTube
 
|