Четверг, 17.07.2025, 01:34
Приветствую Вас Гость

Поиск
Меню сайта
Реклама

Новости
Реклама

Соц закладки
Идея Банк

Полезные товары

Главная » 2013 » Июль » 5 » Свій бізнес: як відкрити виробництво взуття


 


15:14
Свій бізнес: як відкрити виробництво взуття
Взуттєве виробництво може стати прибутковим підприємством. Але лише в тому випадку, якщо ви добре знайомі з цією галуззю, знаєте всі нюанси пошиття взуття, вибору обладнання та матеріалів, а, головне, у вас є оригінальна ідея, яка дозволить вашої продукції виділитися на тлі конкурентів. Ситуація з взуттєвим бізнесом у нашій країні йде в даний час не кращим чином. Рентабельність виробництва взуття становить близько 15-20%. При цьому обсяг імпортної продукції на російському ринку оцінюється в 90%. І більша його частина - це дешева взуття китайського виробництва. Вона відрізняється невисокою якістю і при цьому низькими цінами і широким асортиментом.
Ситуація на ринку взуття посилилася в 2010 році, коли була встановлена ​​єдина мито в розмірі 10% на всі види взуття, імпортовані в нашу країну. До 1 січня 2010 взуття поділялась на кілька видів. Велика частина ввозиться взуттєвої продукції з кожзамінників оподатковувалася за ставкою 15%. Зниження мита заподіяло великі занепокоєння і ускладнило життя вітчизняним виробникам, які саме в цьому сегменті недорогої взуття зі штучної шкіри ще могли успішно конкурувати з китайськими компаніями. В результаті таких нововведень за два роки кількість російських фабрик, які займаються пошиттям взуття, скоротилося в нашій країні більш ніж у три рази. Інша серйозна проблема, яку доводиться вирішувати вітчизняним взуттьовикам, - «сірий» імпорт. Він становить близько половини обсягу від реалізованої на російському ринку імпортної продукції. Закриття ринків, запропоноване владою як вирішення проблеми «сірої» продукції, не врятувало виробників, так як точки з продажу нелегально ввезеного взуття просто відкрилися на інших місцях.
Тим не менш, незважаючи на всі ці несприятливі фактори, бізнес з виробництва взуття в нашій країні може бути прибутковим і перспективним, як стверджують експерти, в тому числі і самі виробники. Російське виробництво забезпечує близько 15% внутрішнього попиту і до 20% в сегменті чоловічого взуття. Рентабельність у розмірі 15% також складно назвати низькою. Найбільші продуктові мережі, як відомо, працюють з маржею в три рази нижче. Головні умови успіху російської взуттєвої фабрики - це використання найсучасніших технологій і якісного обладнання, а також грамотне позиціонування і просування. Правда, і те, й інше вимагає чималих вкладень.
На ринку взуття розрізняють три найбільших сегменти: жіночий, чоловічий та дитячий продукція. Крім того, окреме місце займає спеціальна (наприклад, ортопедична) та робоче взуття. Найкраще справи йдуть у виробників дитячого взуття, оскільки її набувають набагато частіше, ніж взуття для дорослих. Імпортна якісна продукція виявилася занадто дорогою для багатьох споживачів, а китайське взуття за поширеною думкою відрізняється вкрай низькою якістю і невеликим терміном служби. Тому більшість батьків вважає за краще купувати своїм дітям взуття вітчизняних фабрик. Ще одна перевага останніх полягає в тому, що вони до цих пір проводять свою продукцію за радянськими ГОСТами, які регламентують як медичні стандарти, так і споживчі властивості товару.
Багато компаній вважають за краще не відкривати власні виробництва в нашій країні, а розміщувати замовлення на китайських фабриках. Ще одна проблема, що перешкоджає розвитку російського взуттєвого виробництва, полягає у відсутності якісної вітчизняної сировини для виготовлення взуття. Будівництво одного великого шкіряного заводу вимагає великих інвестицій - близько $ 1 млрд. При цьому термін окупності такого масштабного проекту складе за попередніми оцінками 8-10 років. З виробництвом інших складових взуття - колодок, фурнітури і підошов - справа йде набагато краще, але ситуацію це не рятує. Собівартість китайської взуттєвої продукції низького цінового сегмента все одно залишається нижчою вітчизняної, так як взуття, яка виробляється в нашій країні, майже на половину складається з імпортних матеріалів.
Багато невеликі регіональні підприємства, які займаються виготовленням взуття, ведуть свою діяльність напівлегально. Вони розміщують своє обладнання на території площею до 50 кв. метрів на закритих територіях (наприклад, в приватному будинку) і не платять податки. Основний канал збуту таких «сірих» взуттєвиків - роздрібні мережі і приватні замовники, яких виробники шукають через інтернет та спеціалізовані виставки.
Незважаючи на всі перераховані вище проблеми і труднощі, які значно ускладнюють життя російським виробникам взуття, бізнес з виготовлення такої продукції може стати успішним навіть при невеликих інвестиціях. Головне - правильно визначити свою цільову аудиторію, ціновий сегмент, розробити цікавий дизайн і приділяти велику увагу якості. Більшість російських виробників працюють у вузьких нішах. Для великого виробництва важливе значення має серійність, тому більшу частину асортименту такого підприємства становить спортивна і повсякденне чоловіче та жіноче взуття низького і середнього цінового сегмента. Випуск, наприклад, модельного жіночого взуття на високому каблуці вимагає серйозних вкладень. Таке виробництво неможливо уніфікувати, тому з точки зору підприємців воно є невигідним і довгоокупаємим.
Нові компанії, які тільки планують займатися виробництвом взуття, йдуть двома шляхами: вони або відкривають повноцінне виробництво (на власній фабриці, що зустрічається дуже рідко, або розміщують замовлення на китайських підприємствах), або працюють у форматі ательє, виконуючи приватні замовлення або виготовляючи ексклюзивні дорогі моделі.
Матеріали, які використовуються для виробництва взуття, діляться на натуральні і штучні. До перших відносяться різні види шкіри для низу взуття, які в свою чергу поділяються на шкіри для низу взуття гвинтового або цвяхового методу кріплення і шкіри для низу взуття ниткових і клейового методів кріплення, шкіри для верху взуття і підкладки, замшу. Щільні жорсткі види шкіри використовуються для виготовлення підошов, основних устілок, рантів, жорстких задників, каблуків. Вони виробляються комбінованим методом дублення. Шкіри, з яких роблять верх повсякденному, модельного, спортивної, легкої, домашньої та ортопедичного взуття, виготовляють із шкур великої рогатої худоби хромовим, алюхромовим, тітанохромовим і бесхромовимі способами дублення. Види шкіри залежать від використовуваного способу обробки, який визначає фактуру сировини (з природною лицьовою поверхнею, облагороджені, ворсові). Розрізняють шкіри гладкі, нарізні і з художнім тисненням. Для покривного фарбування застосовуються казеїнові, акрилові, поліуретанові і нітроцелюлозні покриття. Самою високоякісної і дорогої взуттєвої замшею вважається замша зі шкір оленів. Також замшевий матеріал виробляється з шкур лосів, опойка і кіз. При цьому використовується формальдегідножіровой спосіб дублення, перед застосуванням якого зі шкури знімається лицьовий шар.
Шкіри, які йдуть на підкладку взуття, випускаються зі шкур великої рогатої худоби, свиней, кіз, овець і з спилка з використанням мінеральних і хромсінтанових методів дублення. Як правило, для їх виробництва вибирається сировину не найвищої якості - тонке, пухке і з великою кількістю дефектів, через що воно стає непридатне для виготовлення шкіри, яка використовується для верху взуття.
Також нижні і верхні частини взуття виробляються зі штучних і синтетичних матеріалів (гуми і синтетичні полімери). Існує кілька видів гуми. Зі звичайної непористої гуми виготовляють підошви та каблуки у вигляді формованих деталей. Цей матеріал відрізняється високою стійкістю до стирання, однак багато важить і не стійкий до низьких температур. Звичайні пористі гуми, які йдуть на виготовлення підошви, володіють невеликою вагою, хорошими амортизаційними і теплозахисними властивостями. Підошви з кожеподобной гумових матеріалів гнучкі і зносостійкі. Високим опором до стирання володіє і транспарентная напівпрозора непориста гуми, і стіроніл - непориста гума з високим вмістом високостірольних каучуків.
До синтетичних полімерів відноситься сополімер етилену з вінілацетату (ЕВА), термоеластопласти, поліуретан, полівінілхлорид (ПВХ). ЕВА-матеріали менше важать в порівнянні із звичайною пористою гумою, легко забарвлюються в яскраві і світлі тони, мають високу стійкість до багаторазових вигинів та мінімальної усадкою. Термоеластопласти являють собою блок-сополімери, які складаються з чергуються термопластичних і еластичних блоків. Вони відрізняються мелкопористой структурою, морозостійкістю, твердістю і міцністю. З ПВХ роблять підошви і набійки, так як цей матеріал володіє стійкістю до стирання і до багатьох агресивних середовищ. На відміну від ПВХ поліуретан не стійкий до низьких температур.
Крім натуральних матеріалів, для виготовлення верху взуття та підкладок можуть використовуватися штучна і синтетична шкіри. Штучна шкіра нагадує натуральну шкіру, але її гігієнічні властивості і зносостійкість на порядок нижче. Синтетичні шкіри по своїх гігієнічних і фізичним властивостям знаходяться між натуральними та штучними матеріалами. За будовою вони бувають одно-, двох-і тришаровими.
Технологія виробництва взуття відносно проста, на перший погляд, але вона має велику кількість нюансів. Спочатку підготовляються деталі, які потім з'єднуються між собою. Деталі нижній частині прикріплюються до верху кількома способами за допомогою клею, ниток, цвяхів, гвинтів і шпильок. Від використовуваного методу кріплення залежать головні споживчі властивості продукції - зносостійкість, легкість, зручність, водонепроникність, Теплоудерживающая властивості і пр. Існує кілька методів кріплення: хімічні (клейової, гарячої вулканізації, литтєвий), ниткові (рантові, сандально, рантові-пришивною, бортовий, прошивний, виворотності, мокасинових), комбінований (рантові-клейовий, сандально-клейовий, строчно-гарячої вулканізації). При використанні клейового методу підошва з'єднується з затяжною кромкою заготовки за допомогою клею, після чого взуття витримується деякий час на колодках під тиском преса, щоб клей встиг схопитися. Технологія клейової складання заготовок застосовується при виробництві відкритому взутті з натуральних, штучних і синтетичних шкір тепловим методом.
Взуття, виготовлена ​​таким способом, відрізняється водо-і зносостійкістю, меншою вагою, але має не настільки високі гігієнічні властивості, як взуття, вироблена за допомогою ниткового методу кріплення. З іншого боку, взуття ниткових методів кріплення хоча і володіє красивим зовнішнім виглядом і хорошими споживчими властивостями, але не відрізняється водо-і зносостійкість. Метод гарячої вулканізації використовується для з'єднання гумової підошви з верхом, забезпечуючи міцне і монолітне з'єднання. У цьому випадку в спеціальну прес-форму з контуром і профілем майбутньої підошви заливається сира гумова суміш. Після формування підошва вулканізується під тиском і при високій температурі, а потім прикріплюється до заготівлі, затягнутої на устілці. Певні подібності з методом гарячої вулканізації має і литтєвий спосіб: підошва взуття формуется із пластмас і Термоеластопласти в прес-формі. Таким чином виготовляють цельноформованнимі легку пляжну і спортивне взуття. В останніх двох випадках (при використанні методу гарячої вулканізації та литтєвого способу) взуттєве виробництво перетворюється в чисто складальне, що значно допомагає знизити витрати.
Необхідне обладнання для виробництва взуття може включати в себе швейні машини, бортопрошивні машини, машини нанесення клею, тиснильні-перфораційні преси з нагрівальної плитою, різаки-матриці, машини сушіння і реактивації клейової плівки, обладнання для обробки закладення дефектів, каблучнопрібівние машини, степлери і пневмопістолети , робочі столи з витяжкою і т. д. Точний список устаткування, яке вам знадобиться, залежить від асортименту продукції, що випускається і використовуваних методів і матеріалів. Крім придбання обладнання, інші статті витрат з організації взуттєвого виробництва включають в себе оплату вартості оренди цеху, заробітну плату працівникам підприємства, закупівлю витратних матеріалів (шкіра, набійки, клеї, каблуки, підошви, фурнітура та ін.)
Ще одна суттєва стаття витрат - участь у спеціалізованих виставках, де підприємці шукають нових клієнтів і зміцнюють відносини з уже існуючими замовниками. Найбільшою взуттєвої виставкою вважається «МОСШУЗ», яка регулярно проходить в столиці. Регіональні підприємці саме там проводять переговори та укладають договори на поставку товару. Однак вартість участі в цій виставці досить висока і складає від 100 до 300 тисяч рублів.
Для організації невеликого цеху з виробництва взуття потрібно близько 300 тисяч рублів на першому етапі. Виручка такої компанії в сезон становить близько 250000-300000 рублів. Сезонними вважаються періоди з початку осені до кінця грудня, а потім всі весняні місяці. З січня по березень і з червня по вересень взуттєвики розробляють нові моделі, оновлюють обладнання, переглядають свій асортимент і укладають договори на постачання до початку сезону. Чистий прибуток невеликого взуттєвого підприємства становить на перших порах від 50 до 100 тисяч рублів. Але більша частина цієї суми протягом першого року роботи буде вкладатися у подальший розвиток компанії. Приклад прибуткового успішного бізнесу зможете переглянути на сайті http://www.стиляги.net/.
Інформація надана за матеріалами сайту www.openbusiness.ru
Фото з сайту www.board.com.ua   


 

Категория: Бизнес | Просмотров: 1245 | Добавил: dangerlive123 | Теги: новости бизнеса, бизнес-план, свой бизнес: как открыть производст, бизнес, бизнес-идеи | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Минута доброты
Кредит

Блок-инфо
Кредит

Коментарии
21:17
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo

06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug

23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-

06:35
Wow! Great thinikng! JK

00:59
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.

23:29
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!

22:00
Check that off the list of things I was couefsnd about.
Check that off the list of things I was couefsnd about.

20:27
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.

19:42
I can already tell that's gonna be super heulflp.
I can already tell that's gonna be super heulflp.

18:46
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 166