Суббота, 19.07.2025, 00:50
Приветствую Вас Гость

Поиск
Меню сайта
Реклама

Новости
Реклама

Соц закладки
Идея Банк

Полезные товары

Главная » 2013 » Июль » 17 » Свій бізнес: відкриваємо фреш-бар


 


13:48
Свій бізнес: відкриваємо фреш-бар
Фреш-бари (їх також називають джус-барами або смузі-барами) - це відносно нове явище. Подібні заклади з'явилися порівняно недавно на хвилі інтересу споживачів до ідеї здорового способу життя і здорового харчування. Фреш-бар - це стаціонарний або пересувний пункт громадського харчування, що спеціалізується на приготуванні і продажу свіжих соків та інших напоїв на їх основі. Ідея створити міні-бар, де замість алкогольних і слабоалкогольних напоїв продаватимуться корисні натуральні і, головне, свіжі соки, прийшла в нашу країну з Америки. У наші дні фреш-бари вже стали звичним явищем у багатьох європейських країнах. У США підприємці, які відкрили фреш-бари, заробляють в сумі понад 3,5 мільярдів доларів на рік. Звичайно, на такий прибуток поки розраховувати не варто. Але безсумнівно, що таке явище, як фреш-бари, є перспективним для створення власного бізнесу. Висока рентабельність при невеликих початкових витратах (вони складуть всього від 350 до 500 тис рублів.), Можливість відкрити точку на невеликої торговельної площі і прості технології приготування свіжих органічних напоїв - всі ці фактори дозволять навіть за відсутності досвіду роботи в цій галузі швидко вийти на рівень самоокупності.
В асортименті фреш-бару можуть бути представлені не тільки свіжовичавлені соки (фреші), але також і смузі (густий напій у вигляді змішаних у блендері ягід або фруктів з додаванням льоду, молока або соку), мінеральні і газовані води, кава, чай, легкі закуски і десерти (фруктові пюре, кекси, печива, морозиво та ін.) Хоча основний акцент робиться все ж на безалкогольних напоях і коктейлях на основі соків та / або молока. Так як фреш-бари позиціонуються як точки з продажу здорової їжі і напоїв, то і асортимент треба визначати, виходячи з цієї концепції. У великому торговому центрі, де біля вас будуть розташовані кілька закусочних, піцерії, кондитерські та інші заклади громадського харчування, має сенс розширювати асортимент не за рахунок введення інших страв, а, приміром, за рахунок розробки нових рецептів коктейлів і фруктових десертів. Але от якщо ваш фреш-бар буде встановлено на території офісного центру, варто задуматися про виготовлення та продажу, окрім соків та коктейлів, різних закусок. І навіть у цьому випадку не варто відхилятися від концепції здорового харчування. Наприклад, якщо ви будете продавати гамбургери, ви все одно не зможете конкурувати з «повноцінними» закусочними, але ризикуєте зіпсувати імідж своєї компанії, яка вже не буде асоціюватися у покупців з справжнім фреш-баром.
Деякі підприємці при складанні асортименту своїх барів йдуть ще далі. Наприклад, в певних московських фреш-барах можна придбати не тільки соки, коктейлі та десерти, а й екстракти різних цілющих рослин. Причому флакончик з натуральним вмістом ємністю 100 мл обійдеться покупцеві в 1,5 тис. рублів. Екстракти і еліксири позиціонуються як альтернатива звичайним вітамінам і біоактивним добавкам. Правда, складно сказати, чи користуються такі продукти великим попитом. А в японських фреш-барах продається навіть органічна косметика.
Підприємці виходять із міркувань, що покупці натуральних напоїв дбають не тільки про своє харчування, а й про здоров'я в цілому. Розрахунок повністю виправдався, прикладом японських колег вже пішли американці. Тепер і власники фреш-барів замислюються про те, щоб продавати не тільки соки та десерти. Однак якщо ви плануєте ввести в свій асортимент органічну косметику, заздалегідь вивчіть попит на неї (наприклад, у невеликих містах вона навряд чи буде активно продаватися, тому що її вартість виявиться набагато вище вартості звичайної косметичної продукції, доступної більшості людей). Крім того, вам доведеться дещо розширити торгову площу і потурбуватися про пошук НЕ звичайних продавців, а продавців-консультантів з медичною освітою, які зможуть давати покупцям кваліфіковані поради та рекомендації щодо вибору продукції.
Фреш-ринок у нашій країні тільки лише розвивається, але його учасники вже встигли зіткнутися з проблемою позиціонування своєї продукції. Якщо раніше свіжовичавлені соки і різні коктейлі на їх основі і з додаванням молока можна було придбати лише в дорогих ресторанах, які встановлювали на них велику націнку, то тепер власники фреш-барів намагаються зламати стереотипи споживачів і просувають свій продукт як здоровий, смачний і, головне , доступний за ціною. Правда, знижувати націнки на нього вони не квапляться, тому що в цьому випадку значно зростуть терміни окупності точки. Тому фахівці радять знайти компромісне рішення: наприклад, залишити націнку на свіжовичавлені соки та смузі на колишньому рівні, а видимість доступності і низької ціни створювати за рахунок зниження роздрібної вартості різних інших напоїв на їх основі (коктейлі, фреші з льодом і морозивом).
Для розміщення фреш-бару не потрібна велика площа. Повноцінну точку цілком можна відкрити на 4-6 кв. метрів. На відміну від інших подібних закладів, продукція, представлена ​​в такому барі, користується попитом круглий рік. У жарку пору року люди набувають прохолодні напої на основі натуральних фруктів для втамування спраги, а в зимові місяці - в якості корисного коктейлю, багатого на вітаміни. Всі ці особливості визначають місце розташування вашого фреш-бару. Насамперед, воно повинно знаходитися в місці з високою прохідністю, бажано поблизу від кафе чи ресторану. Оптимальні варіанти: торгові центри, бізнес-центри, великі салони краси і фітнес-центри, аеропорт, залізничний вокзал, аквапарки, кінотеатр, гіпермаркет. Останнім часом фреш-бари можна побачити в автосалонах і на різних заходах (наприклад, пересувний бар, які встановлюється на виставках). Але все ж найчастіше фреш-бари можна побачити у великих торгових центрах прямо посередині прохідний алеї. Справа в тому, що соки і коктейлі відносяться до швидкопсувних продуктів, які навіть за наявності холодильних камер не можуть довго зберігатися. Вже протягом перших тридцяти хвилин після приготування напій з фруктів без будь-яких добавок втрачає як ряд своїх корисних властивостей, так і свої смакові якості. Звичайно, при великому потоці покупців деякі напої можна робити про запас, щоб не створювати чергу, але в інших випадках їх готують безпосередньо після здійснення замовлення. Таким чином, якщо ваш бар встановлений на відкритому місці, перехожі можуть побачити, як відбувається процес приготування коктейлю або соку, що дозволить збільшити кількість ваших покупців в рази.
Істотна стаття витрат при організації свого фреш-бару - це придбання спеціального обладнання. Для стандартної точки з продажу свіжих соків та напоїв на їх основі потрібно наступний мінімальний набір торговельного та виробничого обладнання: універсальна соковижималка, соковижималка для окремих видів фруктів (наприклад, цитрусових або гранатів), блендери і міксери, пристрої для чищення фруктів і овочів, холодильні камери і шафи, барна стійка, вітрина, касовий апарат, кавомашини, машина для льоду, холодильник для морозива, робочі шафи (їх можна розташувати і в барній стійці). При виборі постачальника обладнання (в першу чергу, соковижималок і міксерів з блендерами) звертайте увагу на той факт, чи пропонує він сервісне обслуговування проданого ним обладнання. При високій завантаженості навіть нове промислове обладнання часто виходить з ладу, і його лагодження при відсутності гарантійного обслуговування може влетіти в копієчку.
З посуду у фреш-барах, як і на інших подібних точках громадського харчування, використовуються, як правило, одноразові пластикові тарілки, склянки, кухлі під кави, виделки та ложки. Досить рідко може використовуватися і скляний посуд, але в цих випадках фреш-бар відноситься вже не до системи громадського харчування, а скоріше до кейтерингу.
Додаткові витрати пов'язані з оформленням вивіски, нанесенням логотипу вашого бару (або мережі фреш-барів) на бічні частини стійок, виготовленням брендованих серветок (необов'язково), рекламних листівок або візиток. Листівки та візитки, а також яскраве оформлення торгової точки і є основними інструментами для залучення клієнтів. З цієї причини поки жоден фреш-бар не може похвалитися таким, що запам'ятовується брендом, який на слуху у багатьох. Покупки в них відбуваються спонтанно, а не цілеспрямовано, і покупці в кращому випадку потім згадають приблизне розташування бару, але не його назву або логотип.
Якщо покупка обладнання та оренда місця під торгівлю - це найбільші статті витрат вашого фреш-бару, то пошук відповідного робочого персоналу - це, цілком можливо, найскладніше завдання, з вирішенням якої ви зіткнетеся при організації та веденні свого бізнесу. Як правило, більшість власників фреш-барів шукають на місце продавця дівчину або жінку в вік до 45 років. При цьому головні критерії відбору - порядність, ввічливість, комунікабельність і акуратність. На освоєння соковижималки або міксера багато часу не потрібно, так що вимога за вмінням поводитися з обладнанням зовсім не є ключовим. Причому вам потрібно буде знайти не одного продавця, відповідного вашим вимогам, а мінімум двох-трьох. Врахуйте, що торгові центри, де найчастіше розміщуються фреш-бари, працюють з ранку до пізнього вечора сім днів на тиждень. На крапку в жвавому місці знадобиться три продавця, які працюватимуть позмінно (наприклад, тиждень через тиждень або три дні через три). Заробітна плата продавця зазвичай складається з двох частин - окладу (фіксована сума) плюс відсотки від продажів (в середньому, близько 10%). Окреме питання - запобігання злодійства. Власники точок з продажу фрешів, де встановлений касовий апарат, перевіряють своїх працівників на добросовісність, влаштовуючи контрольні закупівлі. У якості «таємничого покупця» можуть виступити і ваші знайомі або друзі.
Бізнес з виготовлення та продажу напоїв на основі свіжих соків відрізняється високою рентабельністю (від 80%). Мінімальна націнка на товар становить порядку 200-300% (300% - на свіжовичавлені соки і менше на інші напої на їх основі). Наприклад, 250 грам (стакан) свіжого соку при собівартості близько 25-30 рублів продається в роздріб за ціною 75-90 рублів. При цьому в день продається мінімум 25-30 літрів цього напою (а у вихідні дні і в літні місяці обсяги продажів можуть досягати 45-50 літрів, якщо було вибрано вдале місце). Таким чином, прибуток від продажу одних лише соків перевищує 350 тис. рублів на місяць. Додайте до цього доходи від продажу іншої продукції. Середній прибуток однієї точки виходить в середньому 500 тис. рублів на місяць. Термін окупності фреш-бару залежить від декількох факторів: місце розташування, асортимент, грамотне просування, якість продукції, якість обслуговування покупців та ін Середній термін окупності такої точки складає близько одного року.
Досвідчені підприємці радять потенційним гравцям у цьому сегменті ще на етапі відкриття однієї точки вже замислюватися про розвиток її до мережі з декількох фреш-барів. Якщо у вас немає досвіду роботи в цій області, то краще його набратися протягом хоча б одного року, керуючи одним фреш-баром, а потім на основі отриманих знань вибудовувати мережу. У цьому випадку строки окупності проекту складуть близько трьох років. Існує ще один спосіб розвитку власного бізнесу на основі вже функціонуючого фреш-бару - подальше створення мережі кафе чи ресторанів здорового харчування, які вважаються зараз перспективним напрямком.
Інформація надана за матеріалами сайтуwww.openbusiness.ru
Фото з сайту www.pipbd.livejournal.com  


 

Категория: Бизнес | Просмотров: 801 | Добавил: dangerlive123 | Теги: новости бизнеса, свой бизнес: открываем фреш-бар, бизнес-план, бизнес, бизнес-идеи | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Минута доброты
Кредит

Блок-инфо
Кредит

Коментарии
21:17
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo

06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug

23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-

06:35
Wow! Great thinikng! JK

00:59
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.

23:29
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!

22:00
Check that off the list of things I was couefsnd about.
Check that off the list of things I was couefsnd about.

20:27
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.

19:42
I can already tell that's gonna be super heulflp.
I can already tell that's gonna be super heulflp.

18:46
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 166