Ні
для кого не секрет, що бувають ситуації, коли деякий бізнес «без особливих
зусиль» починає швидко розвиватися - можна згадати швидке завоювання Росії
йогуртами. Фірми, які
торгували йогуртами, росли як на дріжджах. На
той момент бізнес-ідея поставляти в Росію з-за кордону йогурти була потенційно
успішною, тільки дуже невмілий людина могла зробити збитковим такий бізнес. Цю
ж ідею в даний час можна сміливо назвати програшною, вітчизняні йогурти
продаються в кожному магазині, імпортні йогурти навряд чи чекає теплий прийом
покупців як мінімум через їхню високу ціну і насиченість ринку. Більшість
підприємців-недовго роздумують над вибором бізнес-ідеї, орієнтуючись виключно
на приклади, які у всіх на виду. Бізнес-ідея,
обрана за таким принципом, як правило, містить посилання на цей зразок: «Буду
торгувати морозивом, як моя знайома». Чи може бути успішною
така ідея? Може,
але наявність зразка свідчить про те, що достатня кількість людей вже
займається цим бізнесом. А якщо
цей бізнес так розповсюджений, то висока і конкуренція. Висока
конкуренція сприяє зниженню цін, отже прибуток у всіх цих підприємців невелика.
Але
вони вже закріпилися на цьому ринку: мають своїх постійних постачальників і
покупців, новачкові ж доведеться свій бізнес налагоджувати з самого початку. Зараз
практично неможливо знайти масовий бізнес, який би був високоприбутковим. Успішної
в першу чергу треба визнати бізнес-ідею, яка знаходить незайняту нішу на ринку,
є оригінальною. Наприклад,
один підприємець вирішив виготовляти спеціально захищені світильники для
під'їздів житлових будинків. Його
вибір був заснований на тому, що існуючі захищені («гаражні») світильники
оберігають лампочку від ударів, але не запобігають її крадіжку. Сконструйований
ним світильник був непоказний, але зате робив неможливою крадіжку лампочки і
всього світильника без спеціального інструменту. Цей
починаючий підприємець запропонував товар, якого не було на ринку, тому його
бізнес-ідею варто оцінити як дуже успішну. Як же знайти оригінальну
ідею? Оригінальні
ідеї приходять в голову кожному, тільки ми їх відкидаємо як дурні або
нереальні. Зараз
по телебаченню пропонують безліч товарів, і більшість з них засноване на
простий, але оригінальної ідеї. Наприклад,
якийсь час назад активно рекламувалися швабри, що дозволяють вичавлювати
«ганчірку», не замочивши руки. Здавалося б, нічого складного. Незрозуміло,
чому це раніше нікому в голову не приходило. Напевно,
нікому не хотілося мочити руки, багато хто думав, що варто було б винайти таку
швабру, але тільки один взявся реалізувати цю ідею. Часто
не потрібно навіть придумувати, достатньо лише застосувати побачене в іншій
області. Гнучкі
шланги використовувалися дуже широко, але при підключенні сантехніки завжди
застосовували металеві труби. Через
це доводилося викликати сантехніка, він гнув труби і з використанням
зварювального апарату, нарешті, встановлював кран. Потім
здогадалися випустити спеціальні шланги для водопроводу. Тепер
кожен може підвести воду до крана на кухні самостійно за допомогою звичайного
гайкового ключа. Іноді
ідея вже використовується, але в іншому регіоні або країні. Дуже
багато ідей досі привозять наші співвітчизники з Заходу, і навпаки, під час
перебудови великою популярністю за кордоном користувалася наша періодика з
«порадами домашньому майстрові». Але не
всяка оригінальна ідея буде успішною. Дуже
багато залежить від того, чи є об'єктивні передумови для її успіху. У
Пермі зараз активно розвиваються салони, займаються виготовленням портьєр. Це цілком
оригінальна і своєчасна ідея, тому більшість
їх нас чудово розуміє, що вікно може бути закрита не тільки примітивної штори. Але
деякі можуть грамотно вибрати дизайн, а тим більш якісно виготовити портьєри. Однак
ідея відкрити подібний салон у селищі буде оригінальна, але явно не успішна. Успішна
ідея повинна бути підкріплена наступним: -
Покупець повинен мати потребу в ваш товар або послугу, якщо покупцеві товар не
потрібен - бізнесу немає. У
деяких випадках покупець може ще не знати про ваш товар, але тоді він повинен
розуміти його корисність для нього. Наприклад,
покупець може не знати про існування якихось ліків, але він розуміє його
корисність; -
Покупці повинні бути готові заплатити вашу ціну товару. Все
б ми хотіли мати автомобіль, але не у всіх є гроші на його покупку. Якщо
ви вирішуєте питання про виробництво екологічно чистої сметани, то не досить
запитати десяток односельців, чи потрібна вона їм. Майже
всі їдять сметану і всі вважають за краще екологічну чистоту. Всі відповідять - так! Але
якщо запитати, чи заплатять вони за екологічно чисту сметану удвічі дорожче, то
відповідь, швидше за все, буде негативною. Потреба
в продукті зовсім не те ж саме, що готовність викласти за нього гроші. Попит на
оригінальний товар дуже складно оцінити. Здавалося
б, і корисний новий товар, і недорого коштує, але купувати його чомусь не
поспішають. Просто
покупці не готові сприйняти ваш товар або послугу. Необхідно
зважати на те, що люди не змінюють різко своїх звичок. Картоплечистки
існують не один десяток років, коштують вони не дорожче ножа і сильно спрощують
чищення овочів, але до цих пір багато противляться їх використання і чистять
картоплю по-старому. Саме
тому успішна бізнес-ідея не повинна бути «зайве» оригінальної. Торгівля
диво-товарами може виявитися як надприбутковою, так і руйнівною. Зате
продаж злегка поліпшених звичайних товарів хай і не принесе золоті гір, але й
збитковою точно не стане. Тут
ми підійшли до ще одного умові успішності бізнес-ідеї: чим менше ризиків - тим
краще. Вкладення
своїх грошей в покупку морозильного лотка для торгівлі морозивом влітку
виглядає дуже заманливо, однак, якщо літо видасться дощовим, то заробити нічого
не вдасться. У той
же час торгівля хлібом набагато менш ризикований бізнес. Інформація надана за матеріалами сайту
www.netgo.com.ua Фото з сайту
www.rabotai.in
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-