Для тих, хто мріє надійно заробляти, рекомендуємо звернути увагу на виробництво скотчу - рентабельність 100%. Скотч - простий товар. Він може бути односторонній і двосторонній, пакувальний або канцелярський, побутовий або малярний. Також його можна виготовляти з нанесенням логотипу або без нього. Виробництво скотчу буде потрібно клей, синтетичні полімери і верстат для виробництва скотча.
Види скотча
Даний вид товару може здійснюватися у кількох варіаціях:
• стандартний скотч для упаковки, який може мати різні колірні дозволу. Основні його параметри: 48 мм ширина, 30 мм довжина, 40 мікрометрів товщина;
• ущільнена стрічка для упаковки, яка також може мати різні забарвлення. Параметри: 45-50 мікрометрів товщина, 50-66 м довжина, 48, 75 мм ширина;
• прозорий канцелярський: 12 мм ширина, 10 м довжина;
• клейка стрічка двостороння з білою підкладкою: 12 мм ширина, 10 м довжина.
Виробництво скотчу - перспективна справа, оскільки ринок ще далекий від насичення.
Цільова аудиторія
Скотч застосовується в багатьох областях: офіси, навчальні заклади, логістика, побут. Тому зазвичай виробництво скотчу сконцентровано в двох напрямках. Перше з них - виробництво для побуту та офісу. Друге - для компаній, яким він необхідний для упаковки великих картонних коробок.
Що стосується першої групи цільової аудиторії, вона закуповує цей товар практично скрізь, де він тільки продається. Але закупівлі ці невеликі - витрата скотча невеликий в порівнянні з другою групою споживачів. Тому краще за все звернути увагу саме на компанії та фірми, які торгують оптом, побутовою технікою або здійснюють різні великі доставки товарів.
Працювати з цими споживачами найкраще безпосередньо, але в деяких випадках можна мати справу і з посередниками, якщо мова йде про великі закупівлі товару.
Виробництво скотчу
Процес виготовлення даного товару має кілька етапів. Спочатку на плівку з полімеру наноситься клей, після чого вона сушиться. Потім висушена плівка наново перемотано, нарізається стрічками потрібних розмірів. На цьому ж етапі проводиться і друк логотипів або написів.
Для вітчизняного виробництва характерне використання заготовок з азіатських країн, а це значить, що якість основи не радує стабільністю. Шлюб в такому випадку теж досить високий. Щоб вирішити проблему, необхідно використовувати якісний верстат для виробництва скотча. Але можна купити і готову лінію для його виготовлення. У неї входять такі верстати:
• виробничий (з нанесенням друку чи без);
• для нарізування картонних вставок;
• для зняття вставки картонних вставок і зняття рулонів.
Також знадобиться деякий додаткове обладнання. Описана вище установка досить велика - в довжину має 12 метрів, у висоту більше трьох, а ширина - півтора. Тобто для неї буде потрібно приміщення з висотою стель не менше 4 м і загальною площею не менше 50 м. І це без урахування необхідних підсобних приміщень.
З персоналу доведеться найняти відповідального по виробництву, дві людини для обслуговування роботи верстата, два на склад і одного для ремонту, пуску і налагодження устаткування - всього дев'ять чоловік.
Економічний розрахунок
Під час старту виробництва доведеться витратитися на закупівлю техніки, її установки і налагодження. Далі будуть потрібні супутні витрати у вигляді оренди, закупівлю матеріалу і т.д. Всі виллється не менше, аніж в два млн. руб. Враховуючи, що при робочому дні в 8:00 і рівні продуктивності в 1,5 кв. км плівки в день, за рік така установка виготовить не менше 150 кв. км. товару. Плівка на 48 мм в і 50 м завдовжки коштує 15 руб. за штуку. Тобто за рік можна заробити 9 млн руб. Тобто за рік цілком реально окупити вкладення. Це зайвий раз доводить, що виробництво скотчу - рентабельність 100%.
Видеокурс "Сайт своими руками за час"

|