Дана ідея бізнесу
розповість про те, як організувати свій малий бізнес, пов'язаний з продажем
квітів через квітковий кіоск. Тут Ви
зможете дізнатися про плюси і мінуси цього бізнесу.Квітковий кіоск
як бізнес хороший тим, що: по-перше, вимагає
невеликих вкладень, по-друге,
квіти користуються попитом завжди і по-третє,
ризик в цьому бізнесі - мінімальний. Щоб
організувати бізнес з продажу квітів через свій кіоск, необхідно: 1. Знайти
підходяще місце Під
відповідним, розуміється таке місце, де є хороша прохідність, але повністю або
частково відсутня конкуренція. Зробити це непросто, але
такі місця бувають. 2. Домовитися
з постачальниками квітів У
більшості міст розведенням квітів займаються спеціалізовані квіткові оранжереї.
Більшість
таких оранжерей віддають свої квіти на реалізацію. Тобто,
скільки квітів ви фактично продали, за стільки оранжереї і заплатите. Нереалізований залишок повертаєте.
Як видно, ризик в
цьому випадку мінімальний. Є
ще приватні постачальники, які привозять квіти з-за кордону (тюльпани, мімози,
орхідеї), особливо в наближенні великих свят. Вони часто працюють по передоплаті. Але
і в цьому випадку ризик невеликий - у великі свята майже всі квіти
розпродаються. Бізнес
цей, особливо в Росії, хороший тим, що календарних свят - море, але ж є ще
приватні свята - ювілеї, дні народження, весілля. Так що попит на квіти буде завжди. Тепер
перейдемо до економічної складової. Витрати: 1. Купівля чи
оренда кіоску - витрати залежать від регіону. 2. Зарплата продавця - 8-10 тисяч
рублів.v
Доходи: Аналіз
діючих кіосків показує, що бізнес окупається протягом 3-12 місяців в залежності
від місця і конкуренції. Вкладення невеликі - так що,
пробуйте!

|