В основі запропонованих
нижче 7 рекламних ходів, які змушують купувати потрібні Вам і не завжди
потрібні споживачеві товари, лежить не тільки свідомий вибір. Є маса важелів,
які змушують включитися наше несвідоме, чинити опір якому майже нереально. Що ж
це за важелі? 1. Дзеркальні нейрони Ідея використання дзеркальних нейронів у
рекламному ході досить проста. При вигляді того чи іншого продукту в іншої
людини дзеркальні нейрони дають сигнал в частину мозку, відповідальну за емоції,
і ми волею-неволею починаємо приміряти чужий продукт на себе. Таким чином,
дзеркальні нейрони викликають у нас бажання повторити чужий вибір, змушуючи нас
купувати продукт, який раніше навіть міг нам не подобатися. 2. Дофамін Під час вдалої покупки виро
... Читать дальше »
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-