Пятница, 18.07.2025, 03:38
Приветствую Вас Гость

Поиск
Меню сайта
Реклама

Новости
Реклама

Соц закладки
Идея Банк

Полезные товары

Главная » 2014 » Февраль » 6 » 7 рекламних ходів, які змушують купувати


 


14:55
7 рекламних ходів, які змушують купувати
В основі запропонованих нижче 7 рекламних ходів, які змушують купувати потрібні Вам і не завжди потрібні споживачеві товари, лежить не тільки свідомий вибір. Є маса важелів, які змушують включитися наше несвідоме, чинити опір якому майже нереально. Що ж це за важелі?
1. Дзеркальні нейрони
Ідея використання дзеркальних нейронів у рекламному ході досить проста. При вигляді того чи іншого продукту в іншої людини дзеркальні нейрони дають сигнал в частину мозку, відповідальну за емоції, і ми волею-неволею починаємо приміряти чужий продукт на себе. Таким чином, дзеркальні нейрони викликають у нас бажання повторити чужий вибір, змушуючи нас купувати продукт, який раніше навіть міг нам не подобатися.
2. Дофамін
Під час вдалої покупки виробляється дофамін, який змушує нас відчувати себе щасливим. Але не кожна покупка забезпечує його вироблення, а лише та, що підвищує наш соціальний статус. Тому рекламний хід повинен ставити акцент на тому, що продукт підвищить наш соціальний статус, відповідно, приверне увагу протилежної статі з усіма витікаючими звідси приємними наслідками. Підсвідоме прагнення до відтворення роду людського - одна з основних причин, які змушують нас купувати дорогі речі.
3. Через асоціації до підсвідомості
Один з кращих 7 рекламних ходів, який часто використовується сьогодні - залучення асоціативного мислення. Пряме використання логотипу сьогодні вже не діє на свідомість покупця. Але закріпившись добре в його свідомості, він легко сприймається несвідомо через асоціації, які змушують нас купувати той чи інший товар. Наприклад, компанія Philip Morris використовувала такий рекламний хід. Вона оплачує кафе і барам частину витрат з оформлення інтер'єрів, якщо при їх створенні використовуються кольори логотипу Marlboro, а також предмети інтер'єру, що нагадують його за формою.
4. Соматичні маркери
Одна з головних речей, які змушують нас купувати будь-який товар, - так звані соматичні маркери. По суті це весь наш життєвий досвід, знання і поточна ситуація, які через асоціативні зв'язки визначають вибір товару. Завдання рекламного ходу в цьому випадку, визначити аудиторію з схожими маркерами і робити ставку на них.
5. Аромати
Також один із 7 рекламних ходів , які поки відносно нові на ринку - використання ароматів. Фахівці прийшли до висновку, що пряма візуальна реклама зараз вже не настільки ефективна, як раніше, тому сьогодні будь-який рекламний хід намагається задіяти й інші органи чуття споживачів. Сьогодні ця стратегія переросла в окремий напрям сенсорного брендингу.
6. Звуки
До сенсорного брендингу відноситься і використання звукового супроводу. Це не обов'язково унікальна мелодія, яка супроводжує демонстрацію логотипу фірми або продукту. Багато компанії витратили масу коштів, щоб домогтися унікального звуку, наприклад, при розпакуванні товару.
7. Ритуали
Будь-якій людині характерне прагнення не тільки до комфорту, але і стабільності. Почуття такої стабільності нам дають традиції та ритуали. Вони дають впевненість у завтрашньому дні і відчуття контролю над своїм життям. Наприклад, високі продажі батончика Kit Kat в Японії забезпечила співзвучність назви зі словосполученням Кітто-Кацу - безперешкодно отримати перемогу. А ряд авіакомпаній відмовилися від 13-го ряду і 13 місця в салонах своїх літаків.
Інформація надана за матеріалами сайту www.bbcont.ru
Фото з сайту www.netlore.ru  


 

Категория: Бизнес | Просмотров: 653 | Добавил: dangerlive123 | Теги: новости бизнеса, бизнес-статьи, 7 рекламных ходов, бизнес | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Минута доброты
Кредит

Блок-инфо
Кредит

Коментарии
21:17
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blo

06:24
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug
Hi! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a theme or plug

23:48
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-
Зараз кав'ярні набувають великої популярності, тому відкрити власну кав'ярню дуже вигідно, кого цікавить дане питання ось тут також є цікава інформація http://biznesua.com.ua/yak-vidkriti-kav-

06:35
Wow! Great thinikng! JK

00:59
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.
I'm not easily imrsseped but you've done it with that posting.

23:29
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!
Deadly accurate answer. You've hit the buyllese!

22:00
Check that off the list of things I was couefsnd about.
Check that off the list of things I was couefsnd about.

20:27
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.
Big help, big help. And suilpeatrve news of course.

19:42
I can already tell that's gonna be super heulflp.
I can already tell that's gonna be super heulflp.

18:46
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.
Thanks for spending time on the computer (wnritig) so others don't have to.

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 166